Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er vel ikke grafikken den eneste forbedringen ved neste generasjon konsoller?
I en port? Jo, det blir det nok, og det er nok grunn til at folk kommer til å kjøpe det.

 

Jeg klarer rett og slett ikke å spille på konsoll. Det var en grunn til at jeg solgte den, og gikk til anskaffelse av den pcen jeg har i dag. At man har mulighet til bedre grafikk, er en av grunnene. Men du kan gjerne dempe grafikken til konsollinnstillinger om det er sånn du liker å spille. Ikke minst at alt går mye smoothere, i og med at frameraten ligger MYE høyere. Det er også mange flere ting man kan gjøre på en pc, i motsetning til en konsoll. Jeg gjør mye annet mens jeg spiller,

 

Legitime grunner til å velge pc det, men det jeg ikke forstår er hvorfor folk ikke velger basert på hvilke SPILL man vil ha. Har kjøpt konsoller for et par spill mange ganger jeg. Folk som ikke gidder spille konsoll pga. at pc kan gjøre så mye mer går jo glipp av fantastiske spill. Faktisk er de beste spillene jeg har spilt konsoll-spill(og jeg er pc-gamer)

Endret av M@R7!N
  • Liker 1
Lenke til kommentar

I en port? Jo, det blir det nok, og det er nok grunn til at folk kommer til å kjøpe det.

 

 

 

Legitime grunner til å velge pc det, men det jeg ikke forstår er hvorfor folk ikke velger basert på hvilke SPILL man vil ha. Har kjøpt konsoller for et par spill mange ganger jeg. Folk som ikke gidder spille konsoll pga. at pc kan gjøre så mye mer går jo glipp av fantastiske spill. Faktisk er de beste spillene jeg har spilt konsoll-spill(og jeg er pc-gamer)

Jeg spilte bare på konsoll før, men det ble så kjedelig på konsollene, at jeg ikke spilte på et halvt år+. Med pcen, har jeg aldri sett tilbake, og konner aldri til å kjøpe en konsoll for et spill. Hvis utgiver x bestemmer seg for å gi ut et knallspill på konsoll, får det bare være. Jeg vet jeg går glipp av mye, men det går nok bra. Ekslusive titler for enkelte plattformer er noe dritt.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

I en port? Jo, det blir det nok, og det er nok grunn til at folk kommer til å kjøpe det.

 

 

 

Legitime grunner til å velge pc det, men det jeg ikke forstår er hvorfor folk ikke velger basert på hvilke SPILL man vil ha. Har kjøpt konsoller for et par spill mange ganger jeg. Folk som ikke gidder spille konsoll pga. at pc kan gjøre så mye mer går jo glipp av fantastiske spill. Faktisk er de beste spillene jeg har spilt konsoll-spill(og jeg er pc-gamer)

 

Words of wisdom - du traff nok spikeren på hodet der.

 

Mange MÅ forsvare valget sitt (pc eller konsoll, PS3 elelr Xbox osv) fordi de ikke har råd, ikke får lov til eller er av andre grunner begrenset til å kun ha det ene alternativet. Synd, som du sier, for de går glipp av masse kult!

Lenke til kommentar

Har nok av penger, og var farlig nær ved å kjøpe en 360 før jul så jeg kunne spille Red Dead R. Men jeg følte det ble for dumt å bruke over 1500,- på ett spill.

 

Blir heller at jeg velger nextgen konsoll som er bakoverkompatibel med forrige generasjons spill. Så altså ikke PS4 med andre ord (hvis jeg husker rett).

Lenke til kommentar

Litt off topic men blir grafikken på GTA SA bedre på PS3?

 

Altså, GTA SA versjonen på PC er vel i "HD" tenker jeg. Jeg tror nok at den er nogenlunde bedre på PS3 enn PS2. Ikke det at grafikken var særlig ille heller, men det var animasjonene som var værst. Men med tanke på at nostalgifaktoren er over 9000 mtp. GTA SA så veier det opp en hel del.

Lenke til kommentar

Mange MÅ forsvare valget sitt (pc eller konsoll, PS3 elelr Xbox osv) fordi de ikke har råd, ikke får lov til eller er av andre grunner begrenset til å kun ha det ene alternativet. Synd, som du sier, for de går glipp av masse kult!

 

Jeg har både PS3 og PC. Jeg har prøvd litt forskjellig på begge plattformene, så jeg vet hva jeg liker og ikke liker på PS3. Jeg har prøvd skytespill (tredje- og førsteperson) på PS3, som er det verste på konsoll for meg. Så alle spill meg crosshair spilles kun på PC. Bilspill er bra på konsoll, men når jeg fant ut at jeg kan bruke samme rattet til PC, ja da spiller jeg heller på PC. Slåssespill "finnes ikke" på PC, så PS3-samlingen min består stort sett av Virtua Fighter, UFC, Fight Night, Dead or Alive, og God of War.

 

GTA V er riktignok en slags hybrid mellom skytespill, bilspill, eventyrspill og alt det andre du kan finne på, men det har crosshair, så da blir det PC eller ingenting.

Lenke til kommentar

Jeg har både PS3 og PC. Jeg har prøvd litt forskjellig på begge plattformene, så jeg vet hva jeg liker og ikke liker på PS3. Jeg har prøvd skytespill (tredje- og førsteperson) på PS3, som er det verste på konsoll for meg. Så alle spill meg crosshair spilles kun på PC. Bilspill er bra på konsoll, men når jeg fant ut at jeg kan bruke samme rattet til PC, ja da spiller jeg heller på PC. Slåssespill "finnes ikke" på PC, så PS3-samlingen min består stort sett av Virtua Fighter, UFC, Fight Night, Dead or Alive, og God of War.

 

GTA V er riktignok en slags hybrid mellom skytespill, bilspill, eventyrspill og alt det andre du kan finne på, men det har crosshair, så da blir det PC eller ingenting.

 

Med GTAV så kan du jo fise rundt og lytte på radioen, da ihvertfall :p

Lenke til kommentar

Free roam med flere enn 16 stk hadde vært fantastisk. Cruise rundt med venner rundt i Los Santos virker sykt kult ut. For ikke å glemme mount chillad.

 

Etter å ha kost meg glugg ihjel med coop i Saints Row 3 sin kampanje, er jeg skuffet over at det ikke er coop i GTA V. SR3 var ikke helt det store som singleplayer, men var virkelig gøy med en venn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...