Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For all del, men vi har sett lignende linker fra utallige utenlandske og norske sider, og det er åpenbart at det ikke betyr noe som helst. De ansatte i de respektive butikkene står helt fritt til å spekulere som oss, og legge til slike artikler i sortimentet. Vi er bare lei av at folk poster linkene her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Folkens. Aner ikke hvor mange poster jeg har sikkert rapportert og fått slettet nå, sikkert oppe i en 10-20stk. Vær så snill og drit i Off-topic, og ja, jeg vet dette er off-topic også, men vil bare at dere skal slutte å bumpe tråden hver jævla time. Takk for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Med tanke på hvor stort arealet av området som er spillbart i forhold til GTA IV med samme grafikk vil jeg på en måte si de har gjort ganske store framskritt.

 

Dagens konsoll må selvsagt ta litt av skylden her, siden det er endel år siden GTA IV kom ut.

 

Blir sikkert en stor grafikk oppdatering når evt GTA VI kommer ut, men jeg kommer ikke til å klage på hva det de har fått til med konsollene som finnes idag.

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar

Håper bare det er lite pop-in, bra draw distance, og særlig at bilene ikke plutselig popper opp rett foran deg, som i tidligere spill. Husker at jeg gjerne stod og ventet på en bra bil å stjele i et kryss. Trafikkbildet forandret seg hvis jeg så bort og så tilbake, og plutselig var der en sportsbil.

Lenke til kommentar

Ikke at det er det viktigste, men jeg syns heller ikke grafikken ser så imponerende ut. Greit nok, in-game screenshots blir aldri dritgode, men det ser ikke ut som et stort sprang fra IV, noe konsollene må ta skylden for.

 

Vel da kan det hende du blir enda mer skuffet:

 

"I never played a Grand Theft Auto for graphics, but I appreciated how good GTA IV looked in its day. I popped that game into my Xbox 360 again on Wednesday morning. It doesn't look as good as I remembered it. The GTA V I saw running on PS3 hardware at Rockstar looked better. That GTA V, though, didn't look as good to me as the one we see in the trailers." -Kotaku

 

Utifra bildene er det dog store forskjeller fra GTA IV og V, tatt i betrakning at de kjører på samme konsoll. Tar man ikke det i betrakning, er ikke forskjellene så store. GTA V blir nok ikke et spill man spiller for grafikken.

 

GTA IV:

0_827f3_67b0ec75_XL.jpg

 

 

GTA V

 

0_827ff_4402c35a_XL.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...