Orwandel Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) Alt jeg gjorde var å linke til en artikkel. Jeg sa ingenting om hvor betydelig den var. Men det er visst noen som ikke klarer å la være å gå til personangrep... Endret 8. mai 2013 av Orwandel 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Problemet er at hver bidige gang ordet "data" dukker opp så blir et side opp og side ned med prat om hvorvidt det kommer på PC eller ikke. 1 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 For all del, men vi har sett lignende linker fra utallige utenlandske og norske sider, og det er åpenbart at det ikke betyr noe som helst. De ansatte i de respektive butikkene står helt fritt til å spekulere som oss, og legge til slike artikler i sortimentet. Vi er bare lei av at folk poster linkene her. 2 Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Alt jeg gjorde var å linke til en artikkel. Jeg sa ingenting om hvor betydelig den var. Men det er visst noen som ikke klarer å la være å gå til personangrep... Ingen av svarene du har fått ligner i det hele tatt på personangrep. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Ingen av svarene du har fått ligner i det hele tatt på personangrep. Ikke når de sletter postene sine , nei 5 Lenke til kommentar
Korka Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Folkens. Aner ikke hvor mange poster jeg har sikkert rapportert og fått slettet nå, sikkert oppe i en 10-20stk. Vær så snill og drit i Off-topic, og ja, jeg vet dette er off-topic også, men vil bare at dere skal slutte å bumpe tråden hver jævla time. Takk for meg. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) Her er en video hvor alle trailerne er samlet i en video. Ganske kjekt å ha alt på ett sted http://www.youtube.com/watch?v=0Z_Nqh8Nq4U&feature=youtu.be Edit: Dette er i hvertfall on topic Endret 8. mai 2013 av BananLaks 2 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Jeg håper virkelig at de gjør mye ut av aftergame. Har stort sett alltid lagt fra meg GTA etter å ha runda det, men RDR holdt meg gående stund siden spillet var såpass random.. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Vel vet hva jeg kommer til å gjøre når jeg får det. Kjøre offroad i ødemarken x2!! Kommer også til å være ganske rask bort til mount Chilliad. Se om det er like masivt som vist i traileren 1 Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Er det bekreftet noen endelig lanseringsdato? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Looks like crap. ja jeg er serri Endret 9. mai 2013 av Carlgutt Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Er det bekreftet noen endelig lanseringsdato? http://lmgtfy.com/?q=GTA+V+release+date+europe&l=1 Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Ettersom jeg har skjønt ville dette spillet handle mye om ran? Blir bra. Elsket rane sekvensen av GTA4 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Ikke at det er det viktigste, men jeg syns heller ikke grafikken ser så imponerende ut. Greit nok, in-game screenshots blir aldri dritgode, men det ser ikke ut som et stort sprang fra IV, noe konsollene må ta skylden for. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Med tanke på hvor stort arealet av området som er spillbart i forhold til GTA IV med samme grafikk vil jeg på en måte si de har gjort ganske store framskritt. Dagens konsoll må selvsagt ta litt av skylden her, siden det er endel år siden GTA IV kom ut. Blir sikkert en stor grafikk oppdatering når evt GTA VI kommer ut, men jeg kommer ikke til å klage på hva det de har fått til med konsollene som finnes idag. Endret 9. mai 2013 av SniKaZ Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Håper bare det er lite pop-in, bra draw distance, og særlig at bilene ikke plutselig popper opp rett foran deg, som i tidligere spill. Husker at jeg gjerne stod og ventet på en bra bil å stjele i et kryss. Trafikkbildet forandret seg hvis jeg så bort og så tilbake, og plutselig var der en sportsbil. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Ikke at det er det viktigste, men jeg syns heller ikke grafikken ser så imponerende ut. Greit nok, in-game screenshots blir aldri dritgode, men det ser ikke ut som et stort sprang fra IV, noe konsollene må ta skylden for. Vel da kan det hende du blir enda mer skuffet: "I never played a Grand Theft Auto for graphics, but I appreciated how good GTA IV looked in its day. I popped that game into my Xbox 360 again on Wednesday morning. It doesn't look as good as I remembered it. The GTA V I saw running on PS3 hardware at Rockstar looked better. That GTA V, though, didn't look as good to me as the one we see in the trailers." -Kotaku Utifra bildene er det dog store forskjeller fra GTA IV og V, tatt i betrakning at de kjører på samme konsoll. Tar man ikke det i betrakning, er ikke forskjellene så store. GTA V blir nok ikke et spill man spiller for grafikken. GTA IV: GTA V 1 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Skuffet blir jeg nok ikke, fordi 1: GTA spiller man ikke for grafikken, og 2: Skal ikke spille V på dagens konsoller. Kommer det ikke til pc eller next-gen, så skal jeg aldri spille det. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Er spent på hvilken framerate disse utslitte konsollene greier å kjøre spillet på. Jeg tviler på at det blir så fint.. Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Blir nok heller ikke skuffet da jeg synes grafikken ser mer enn god nok ut. Skal ha spillet til 360'n og kommer til å nyte det til langt ut i 2014:) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå