Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel ingen andre enn R* som vet om det kommer på pc eller ikke - de ekstra 6 månedene sa de skulle gå til finpuss og å sikre den gode kvaliteten de er kjent for.

 

De som vil ha GTAV på pc kan jo lage en onlinepetition og etterpå kan de mase om pc-versjonen de krever på forumene til R*. Eller enda bedre: på alle andre forumer i verden.. :thumbup:

 

Ja, for det funket jo fint med Red Dead :(

Lenke til kommentar

My point exactly.

 

Det er synd, men de høyeste stemmene på internett har sjelden forstått at 100 petitions og like mange "vi krever"-tråder endrer forretningsstrategien til en utvikler. Det er nesten som om utvikleren bestemmer dette litt selv, egentlig? :hmm: (åpenbar sarkasme)

 

Jeg personlig skulle gjerne sett dette på nestegen konsoll eller pc, men hvis Rockstar har bestemt seg for å ikke gi ut dette på de plattformene så får jeg forholde meg til det..

Lenke til kommentar

De har vel ikke bestemt seg for noe enda. Når de ser at det selger som det gjør så setter de vel i gang med PC-versjonen. Det kommer sannsynligvis en next-gen versjon og, slik det gjorde med GTA: San Andreas. Ikke anta at de er late eller ikke hører på målgruppene sine.

 

Vi får se. Jeg har ikke falske forventninger til en eventuell pc-release..

Lenke til kommentar

Jeg ser for meg at R* har produsert GTA V med grafikk god nok til å rettferdiggjøre et kjøp på next-gen konsoller, men nedskalerer grafikken så den kan kjøres på dagens stuemaskiner.

 

Når de da kommer med GTA V Enhanced Edition, 3 months exclusive for Xbox 720 i 2014, så tjener de dobbelt opp med penger.

Lenke til kommentar

De har vel ikke bestemt seg for noe enda. Når de ser at det selger som det gjør så setter de vel i gang med PC-versjonen. Det kommer sannsynligvis en next-gen versjon og, slik det gjorde med GTA: San Andreas. Ikke anta at de er late eller ikke hører på målgruppene sine.

Det kom ingen nestegenerasjonsutgave av San Andreas.
Lenke til kommentar

 

 

Vi får se. Jeg har ikke falske forventninger til en eventuell pc-release..

Det høres ut som en grei innstilling å ha.:)

Rockstar har uansett en historie med å benekte at spill kommer til andre plattformer enn de allerede er annonsert til. Eks. LCS og VCS som bare skulle komme på PSP, men også kom til PS2 etterhvert, eller EFLC som kun skulle komme til Xbox360. PC-utgivelsene har vl heller aldri blitt annonsert før etter at konsollversjonen har kommer ut.

Lenke til kommentar

Historisk sett har det kommet en pc-utgave av Grand Theft Auto (III, Vice City og San Andreas) ca 6 måneder etter ordinær release. Siden V skal lanseres i September bør vi vite dette konkret rundt nyttår med en potensiell release i Q1 2014. Men igjen: vi vet ikke før R* sier noe konkret og derfor tar jeg det heller ikke for gitt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...