Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Så det vil tilsi at de ikke får noe tilbake for det i det hele tatt? Det er utrolig kjipt for de som har bestilt da. Selv om de har vært dumme og ikke sjekket om spillet faktisk kommer, burde de få noe tilbake i hvertfall.

 

Edit: Første post på side 100 :w00t:

Endret av BananLaks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Antall stjerner får jeg se an - mener at jeg har spilt GTA/SR med 5 stjerner og det funker vel greit? Vil tro at veien er lang hvis man skal oppnå 10 stjerner bare for moro skyld.

 

Jeg liker at man kan gjemme seg innenfor fluktradiusen nå, og at politiet er mer avhengig av helikopter for å få et bedre overblikk hvis du fortsetter å rømme/provosere. Blir litt mer realistisk slik for jeg synes det var latterlig at de alltid visste hvor jeg var.

 

En annen kul detalj er at man kan skifte reg nr på bilene. Endelig.

Lenke til kommentar

Det Komplett.no driver med er å skape "blest" for å få flere folk inn på nettbutikken deres. "Ja, når jeg først er her inne, så kan jeg vel kjøpe..."-mentaliteten de prøver å nå, som alle andre nettbutikker der ute som holder på på samme vis.

 

Ganske så lavmål, egentlig.

Lenke til kommentar

Det er vel ingen andre enn R* som vet om det kommer på pc eller ikke - de ekstra 6 månedene sa de skulle gå til finpuss og å sikre den gode kvaliteten de er kjent for.

 

De som vil ha GTAV på pc kan jo lage en onlinepetition og etterpå kan de mase om pc-versjonen de krever på forumene til R*. Eller enda bedre: på alle andre forumer i verden.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Bare jeg som ønsker en "Kommer GTA V til PC"-tråd?

Løp av gårde og lag en du :)

 

Tror dere det er mulighet for å lagre mange biler i garasjer? Savnet virkelig denne muligheten i den forrige gta i serien. Det var plass til å parkere, men maks 5 biler om man var taktisk.

Lenke til kommentar

Bare gi meg muligheten til å kjøpe bygg, bedrifter, osv. og jeg kjøper 10 eksemplarer av spiller! Det beste med hele AC-serien for meg har vært muligheten til å investere penger i synlige oppgraderinger i byen.

 

gta er ikke noe jævla rollespill, det er for fun og banke opp shit

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...