TSP Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 Grand Theft Auto med egen forumkategori: Jeg varsler her siden det føles nyttig for trådens deltakere. Vi har opprettet en egen forumkategori for Grand Theft Auto, hvor vi for øyeblikket flytter tråder inn i, men de fleste nye tråder skal være flyttet allerede. Vi oppfordrer dere til å ta diskusjoner og spørsmål som ikke er av "generell art" i egne tråder. Moderatorer og forumveiledere kan splitte ut innlegg til egne tråder dersom vi føler enkelte diskusjoner her inne tar for mye plass eller vi mener innlegg vil kunne få mer oppmerksomhet i en egen tråd. Reaksjoner på moderering tas på PM eller tilbakemeldinger til forumet. 5 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Mange sa at X360 versjonen er best, ta en titt her http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-grand-theft-auto-5-face-off "However, it's apparent that the PS3 version has an undeniable advantage in one area: even to the naked eye, ground textures on 360 are blurred as a result of what appears to be unoptimised asset streaming. Glitch or not, this basically amounts to concrete and grass textures appearing fuzzier beneath the feet of Trevor, Michael or Franklin, while the PS3 version's remain crystal clear." "Since all else is identical across the board, the PS3 version is recommended on the grounds of image quality if you have the option." Er noe bedre framerate på X360, men PS3 har bedre grafikk overall Er uansett ikke megaforskjeller. Jeg hadde bestemt meg for lenge siden. Merkelig ingen her inne hadde postet denne Jeg fikk ikke mitt GTAV med denne posten, huffameg altså! Endret 17. september 2013 av iL Sephiroth 1 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 Siden det ble ny side så spør jeg igjen. Fungere psn versjonen? Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 Hvordan tar jeg opp og ned taket til biler som har dette? Står at jeg skal holde inne pil høyre, men da går jo den greia bare opp, ned, opp ned Er det fordi bilen er ødelagt? Bilen må stå stille. Hvis du prøver å kjøre mens den holder på, vil den bare reversere seg. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 Siden det ble ny side så spør jeg igjen. Fungere psn versjonen? Ja, spilte en del timer i går med PSN-versjonen. Med Blimp, for øvrig (siden noen har problemer med koden.) Lenke til kommentar
frds Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 Hvordan lagrer man? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 Jævla treige postmann! Jeg vil ha spillet mitt Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 Ja, spilte en del timer i går med PSN-versjonen. Med Blimp, for øvrig (siden noen har problemer med koden.)Ok, prøvde fra klokken 00:00 til 00:15 uten hell. Er på kurs/møte frem til 1800 og vil nødig komme hjem å finne ut at den ikke fungerer. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 Hvordan lagrer man? Pil opp for tilgang til telefon, trykk til venstre. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 Ok, prøvde fra klokken 00:00 til 00:15 uten hell. Er på kurs/møte frem til 1800 og vil nødig komme hjem å finne ut at den ikke fungerer. Noen skrev i natt at det ikke ble tilgjengelig før 01:00. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 Interessant sammenligning fra Eurogamer. Er vel første Rockstar-spillet hvor grafikken er bedre på PS3 enn X360 denne generasjonen. "Since all else is identical across the board, the PS3 version is recommended on the grounds of image quality if you have the option." Begge kjører 720p native. En oppgradering fra GTA4 og RDR hvor PS3-versjonene var på skuffende 640p. Begge versjonene kjører hele tiden 20-30 fps, men under dette ved store eksplosjoner. Nede i 16 fps noen steder. Lenke til kommentar
frds Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 Pil opp for tilgang til telefon, trykk til venstre. ok takk Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 Minner om San Andreas, ja. Kartet er ikke åpent, nei. Hele kartet er åpent, men dekket av fog of war, så du må utforske for at det skal dukke opp på kartet Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 For ett spill!! installerte seg automatisk når jeg putta inn disken i PS3, tok ca 20 mil, 8,5gb. Blipp koden fungerte også Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 Noen som kan si hvor stor nedlastningsfila ifra PSN? Lenke til kommentar
r4tchet Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 Noen som vet hvordan man skrur bilmotor av og på? Leste et sted at det skulle være mulig, men får det ikke til Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Fuck it, når jeg kjenner at det knapt er mulig å overleve et par timer når jeg lester så alt alt for mye bra om GTA V så er det jo som å tro på julenissen at jeg skal klare å holde meg til next-gen release med å skaffe spillet.... Må nesten få kjæresten til å plukke opp et eksemplar på vei hjem fra Høgskolen. Endret 17. september 2013 av RamGuy Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. september 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 Noen som vet hvordan man skrur bilmotor av og på? Leste et sted at det skulle være mulig, men får det ikke til Hold inne "gå ut av bilen" knappen. 2 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 Fuck it, når jeg kjenner at det knapt er mulig å overleve et par timer når jeg lester så alt alt for mye bra om GTA V så er det jo som å tro på julenissen at jeg skal klare å holde meg til next-gen release med å skaffe spillet.... Må nesten få kjæresten til å plukke opp et eksemplar på vei hjem fra Høgskolen. Muhaha! Welcome Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. september 2013 Rapporter Del Skrevet 17. september 2013 For ett spill!! installerte seg automatisk når jeg putta inn disken i PS3, tok ca 20 mil, 8,5gb. Blipp koden fungerte også Hvordan installerer man en mil? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå