Reggy Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Vurderer å anskaffe meg Samsung LED LCD TV. Men har skjønt at det er dårlig med lyd på disse. Jeg tenker ikke sorround anlegg. Men finnes det f.eks. en enkel høytalere man kan koble til TV, allà fronthøytaleren i Sorround anlegg. Altså en enkel høytaler som kun kaster lyd fremover slik TV høytalerne gjør. Helst uten slik forsterker også. Noe som kan kobles enkelt til TV`en? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Vet Samsung har en egen alla hjemmekino høytaler som er like bred som TV'en i samme design så du kan ha den under / over TV. Husker ikke hva det heter men det finnes hvertfall. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Yes, det finnes! Disse produktene kalles gjerne for "sound bars" eller "lydbar" på godt norsk. De kommer jo i mange ulike prisklasser og med forskjellig funksjonalitet. Eksempler er Samsung HT-WS1 og Yamahas YSP-serie. Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Vet Samsung har en egen alla hjemmekino høytaler som er like bred som TV'en i samme design så du kan ha den under / over TV. Husker ikke hva det heter men det finnes hvertfall. Ja, jeg har sett den. Men tenker å ha TV på sånn uttrekkbart stativ og da ser det litt rart ut når høytaleren står igjen. Må heller ha en høytaler som står oppå DVD spilleren. Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Yes, det finnes! Disse produktene kalles gjerne for "sound bars" eller "lydbar" på godt norsk. De kommer jo i mange ulike prisklasser og med forskjellig funksjonalitet. Eksempler er Samsung HT-WS1 og Yamahas YSP-serie. Så flott. Den til samsung er jo den som hører til disse LED TV ene. Hadde grei pris. Kunne nok godt hatt den hvis jeg liksom kunne plassere den. Den 1 meter lang. Den andre synes jeg er dyr... Er det noen nettbutikker som har mer av dette enn andre..synes det var litt vanskelig å finne dette.... Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Fant denne. http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=112315 Vet ikke om den er noe bedre enn den til Samsung...Phillips Soundbar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå