pavement Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hei Nå har jeg sitti på hornet med div. mennesker på div. baner rundt om, men blir ikke noe klokerer. Det jeg lurer på er om det finnes noe sted som leier ut ATV som man kan kjøre på bane. Er ikke intrisert i og bli med i noen klubb, ei heller har jeg et helt firma eller utdrikningslag og ta med meg på de store aktivitets senterene. Snakket nettop med en dame fra norges motorsportforbund for og høre om de viste om noe, men de sa at det ikke er lov og kjøre ATV utenfor klubb regi, nå sier ikke jeg at den hjelpsome damen lyver, men jeg er rimelig sikker på at det finnes måter og komme seg rundt et sånt regelværk. Leste et sted at det finnes en bane ved Skarnes som leier ut, men heller ikke hær har jeg lykkes i og komme noe nermere et svar. Er det sånn at man må kjøpe seg ATV, alt av utstyr, lisens og medlemskap i klubb for og få kjøre ATV hær i landet? Kan man ikke bare kjøre for og ha det gøy? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Du må nok ha lisens for og kjøre samt at det er sykemannskap på stedet, banemannskap etc. Lenke til kommentar
pavement Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Så man må investerer mangfoldige tusen i lisenser og utstyr bare for og kjøre ATV en gang eller 2? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Så man må investerer mangfoldige tusen i lisenser og utstyr bare for og kjøre ATV en gang eller 2? eller ta et førerkort som gir deg lov til å kjøre ATV, f.eks klasse B eller mopedlappen for en liten en, hjelm og ATV på skilter så kan du kjøre på vei så mye du vil. Lenke til kommentar
pavement Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 (endret) er ikke intrisert i å kjøre på vei. Jeg vill kjøre på bane, er det seriøst ingen som vet om baner man bare kan reise til og kjøre ATV helt uforpliktet til klubb og lisens? Leste en forumpost på et ukjent forum som sa at det var en ved skarnes som hadde 4 "sykkler" til utlån og man betalte for hvor mange turer man tok. (1 tur = 3 runder) noen som har mer info angående denne? Endret 17. november 2009 av pavement Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Skulle det være noe utlån av ATVer, så vil det isåfall ikke være noen spesielt høyt ytende. Det beste vil i grunn være å bli kjent med en som har ATV, og dermed låne av vedkommende. Lenke til kommentar
pavement Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 haha ser for meg den samtalen "hei. har du atv? så gøy! la oss bli venner." Lenke til kommentar
B25S Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Skulle det være noe utlån av ATVer, så vil det isåfall ikke være noen spesielt høyt ytende. Det beste vil i grunn være å bli kjent med en som har ATV, og dermed låne av vedkommende. Stemmer. Finnes forøvrig noen motorsentre rundt om i Norge der det er ATV utleie. Går likt for seg som gokart utleie. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Er vel ett sånt senter på gol, om jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar
B25S Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Er vel ett sånt senter på gol, om jeg ikke tar helt feil Det stemmer! Har dog aldri vært der, selv om det ligger like ved. Lenke til kommentar
pavement Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 This is a major break trough people! Er det noen som har et nr. jeg kan ringe? Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Gå inn på www.180.no og søk etter "atv utleie", da får du 37 treff m tlf nr Lenke til kommentar
pavement Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 takker Lenke til kommentar
Warrior350 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Så man må investerer mangfoldige tusen i lisenser og utstyr bare for og kjøre ATV en gang eller 2? tror det går på noe av dem samme som go-kart, at du leier en bane og atver og bare herjer på. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Jeg lurer egentlig litt på det samme.. Har reg. ATV og lappen og alt utstyr selv, men har lyst å dra på bane for å kjøre litt fra meg. Noen som vet om noe sånt i bergensområdet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå