Gå til innhold

kjøpe 32" LCD-tv - under 8000 for pc, spill og film

Anbefalte innlegg

Eg skal handle inn LCD tv og hadde håpa å kunne sleppe å bruke stort meir enn 6000 kr men har bestemt meg for å strekke det til 8000 dersom det betyr att tven er markant betre.

Eg ser i utgangspunktet etter ein 32" med 1080 oppløsning, minimum 3 HDMI utganger (men ein kan jo aldri få nok HDMI so det skader ikkje med fleire), samt pc-inngang (det rekner eg egentlig med att alle har idag).

Tven vil bli brukt til TV-sjåing, film, PS3 samt PC. (i stigande prioritet).

Eg har funne desse tvane som eg syntest såg bra ut: Samsung LE32A656A, Philips 32PFL7403D/12, LG 32LG7000. Desse fann eg i ein test i lyd og bilde frå Mars i år:

http://www.lydogbilde.no/folkets-tv-favori...ml#artid4559419

Men eg er ikkje i stand til å finne pris for desse tvane nokon plass, Samsung og LG har heller ikkje tven på sine eigne nettsider. Phillips sin ligger på nettsidene men uten nokon som helst relevant informasjon om tven.

Eg antar difor att desse blir seld under eit anna namn enn det som kjem fram i testen? For dei kan vell ikkje vere ute av produksjon allereie no..?

Nokon som kjenner til desse tvane evt har andre som dei kan anbefale?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

8000 var absolutt maks og berre dersom tven var markant betre. Ein 37" hadde jo sjølvsagt vore fristande dersom gode 37" er mulig å få til denne prisen, eg trudde du måtte opp i minimum 8000 for en decent 37"

Det var ivertfall mulig å få eit treff på tven når eg søkte på LG 32LH7000, takk for tipset :)

Tar gjerne imot forslag på andre tver :)

Lenke til kommentar

Ett svært fristande kjøp :) Er litt bekymra for att 42" skal bli litt stort (blir sittande 3-4m frå tven) eller går det greit?

Eg fann desse to på elkjøp og Expert: Phillips 42PFL3604H og PHILIPS 42PFL5624H/12

Ser att produktnamnet er nesten identisk med den frå komplett, er desse so like att det er mulig å gå i butikkane for å sjå på desse og få eit dekkande inntrykk av bildet på tven frå komplett?

Edit: Har vore på elkjøp og sett på den som dei hadde, den hadde ein HDMI inngang mindre og vistnok dårligere bilde (om det er synleg eller ikkje veit eg ikkje..), ser ut som det blir Phillipsen frå komplett som blir handla inn.

Må til å måle opp i stua no for å få eit lite inntrykk av kor stor den vil bli.

I butikken såg den sjølvsagt nesten litt for liten ut :p

Endret av PinguShow
Lenke til kommentar

hehe, vel 3-4m er faktisk maks avstand til en tv av den størrelsen for å ikke miste for mye av bildestørrelsen.. husker ikke hvor det var jeg leste det men, med min 37" så skulle jeg sitte maks 3meter ifra tven. så du trenger ikke tenke så mye på det :) og en annen ting, ALDRI hør på tullet som de sier på elkjøp og expert. Gylden universal regel: aldri kjøp elektronikk på samme plass de selger vaskemaskin. Ikke minst er selgerene 9/10 ganger ukompetente.. (til de som måtte begynne å klage på at det finnes unntak, ja de er isåfall de 1/10)

Lenke til kommentar

En annen gylden regel er:

- Ikke ta tommelfingelregler om maximum eller passende sitteavstand for god fisk. Dette varierer fra person til person.

Naboen min er spill- og delvis AV-freak, men stortrives med å sitte 3,5 meter unna sin 32” LCD.

Søstera mi sin 28” LCD duger fint for henne og familien, på omtrent samme avstand. (Jeg synes den blir for liten).

En annen kamerat sitter halvannen meter unna sin 47”, noe jeg aldri i verden hadde klart. Men for hans del, føles det riktig.

Og en tredje gylden regel:

- Kjøp gjerne TVer på steder der de også selger vaskemaskiner. Disse stedene kan ha gode tilbud og gode returmuligheter, som gjør at kjøpet blir riktig for deg.

Men jeg vil anbefale å gjøre ordentlig research andre steder først.

Lenke til kommentar

Tusen takk for masse flotte tips :) har vore til stor hjelp!

Det blei til slutt bestilling av 42" Phillipsen frå komplett. Elkjøp hadde samme tv berre med eit litt lavare modellnummer (3604 mot 5604), den som sto på Elkjøp hadde eit veldig godt bilde (for mine auge vertfall) men 2 HDMI innganga vart for lite, difor blei det komplett tven (om den har betre bilde er det en bonus). Og 42" blei til slutt for fristande i forhold til 32", sjølv om eg hadde bestemt meg for 32 på forhånd.

Har støtta opp tommestokka på tvbenken i stua for å prøve å få eit inntrykk av størrelsen når den kjem i hus og tommestokktven (som eg har kaldt den) ser lovande ut :p

Dessverre har ikkje komplett den på lager før 28 November so det kjem til å bli 2 harde veker med venting på meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...