johnny87 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg har da tenkt å kjøpe meg nytt hjemmekinoanlegg. Jeg har tenk å bruke ca 6000,- og jeg håper jeg får kjøpt trådløs som det heter:P Jeg håper dere har noen anbefalninger:) Jeg har sett litt på denne: http://www.datakjeden.no/webshop/PartDetai...2088253;c:36377 Er det noen som har denne og kan si noe om denne? Håper på svar:) Lenke til kommentar
Howard Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Helt sikkert et greit anlegg det der, men for best mulig lydkvalitet og fleksibilitet ville jeg gått for et oppsett med løse komponenter. Dersom du kan strekke deg en tusenlapp lenger får du et sinnsykt mye bedre anlegg, f.eks. denne pakken hos Surround.no. Da får du dog ikke med DVD- eller BD-spiller. Evt. start med noe sånt som nedenfor og bygg ut etter hvert med surround-høyttalere og sub: Dynavoice F-6 EX Onkyo TX-SR307 LG BD370 Et knallanlegg til ca 5500 kroner Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Helt sikkert et greit anlegg det der, men for best mulig lydkvalitet og fleksibilitet ville jeg gått for et oppsett med løse komponenter. Dersom du kan strekke deg en tusenlapp lenger får du et sinnsykt mye bedre anlegg, f.eks. denne pakken hos Surround.no. Da får du dog ikke med DVD- eller BD-spiller. Evt. start med noe sånt som nedenfor og bygg ut etter hvert med surround-høyttalere og sub: Dynavoice F-6 EX Onkyo TX-SR307 LG BD370 Et knallanlegg til ca 5500 kroner Det virker litt mer stress, i tillegg så vil jeg gjerne at de 2 bak skal være trådløs. Jeg kan og legge til at jeg har Canal digital HD PVR dekoder, PS3 og en 40 tommer full HD tv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå