skisser Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 hei! har tenkt å bestille klær fra denne siden "www.chemical-records.co.uk" men jeg er veldig usikker på om jeg må betale toll i tillegg hvis jeg betaler over 200 kroner, er det noen som har bestilt fra denne siden før, eller vet noe om det?? Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 kort: klær følger også 200kr grensen. så du må betale toll. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Så lenge man handler fra utlandet er det 25% moms på klær, om man handler for over 200kr. Lenke til kommentar
skisser Skrevet 16. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Så lenge man handler fra utlandet er det 25% moms på klær, om man handler for over 200kr. hmm sant det, men for ikke så lenge siden bestilte jeg noe klær fra USA for ca 600kroner, jeg slapp å betale toll fordi at de sendte pakken som en "gave"! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Les sticky-tråden om toll. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Så lenge man handler fra utlandet er det 25% moms på klær, om man handler for over 200kr. hmm sant det, men for ikke så lenge siden bestilte jeg noe klær fra USA for ca 600kroner, jeg slapp å betale toll fordi at de sendte pakken som en "gave"! Du hadde kanskje flaks? Tollvesenet forholder seg til disse reglene. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Så lenge den blir sendt som "gave" og det er under 1000 kroner så er det liten sjans for at tollen kommer til å ta noe for det. Står ikke noe om det hvis det er en bedrift som sender noe til en privat person så lenge det går under som "gave". Selvom posten selv skriver at det skal være fra privat person til privat person. Hmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå