Betenkt Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Kan du ikke bare bruke en usb-hub? Koble hub'n til en ledig usb bak på pc'n og ha den stående fremme på bordet, som f.eks. en slik Minnekortleseren er intern! Ja skjønte det. Den kunne du koblet på intern usb, og "offret" en kontakt som du sa. Men hva det spiller det for noen rolle om du mister 2 usb på frontpanel/kabinett, når du kan få 7 stk. usb fremme på skrivebordet? Nytt HK for å få ei ekstar intern usb var iallefall en dyr løsning? Skulle oppgradere nå til jul uansett, så ville bare blitt en midlertidig løsning frem til da jeg bytter ut sakene =) I dag er følgende bestillt: Asus P6T Deluxe, Intel Quad-Core i7-950, Corsair XMS3 DDR3 1333MHz 6GB CL9 og et HIS Radeon 4870 1GB for crossfire ^^ Nytt kabinett, HAF932 kom på søndag =D Blir en bra jul xP Grunnen til at jeg foretrekker de på kabinettet fremfor en hub er at.. jeg liker at ting funker =P Endret 18. november 2009 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå