Pansergnom Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Noen som vet hvordan det vil gå? Jeg regner med at jeg vil få noen noen hundre ms eller ihvertfall litt høyere ping enn med en vanlig internett forbindelse, men skolen der jeg bor har en helt elendig internettlinje og jeg har derfor som oftest rundt 1000ms ++. Jeg vet også at det er en begrensing på x antall gb i nedlastning pr måned, så skulle også visst om dette er noe jeg vil overstige om jeg spiller wow Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 ingen som vet om det funker å spille wow med mobilt bredbånd? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Har du en bra HSDPA-forbindelse så vil ping forhåpentligvis ligge ca 100ms høyere enn fastlinje. Dette varierer selvsagt med antall brukere etc. Snart kommer 4G (LTE) og da vil ping bli vesentlig bedre. Forbruket i WoW varierer ganske mye etter hvilken bruk det er. Alt fra 1-15kbs. Båndbreddegrensen på abonnementene betyr at linjen får redusert hastighet etter at grensen er nådd. Dette betyr at du fremdeles vil kunne spille WoW etter at du har overskredet limiten. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå