TheCatIsALie Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg har sett utallige frag filmer fra cod4, og proffene sier de ikke vil ha "sniper lobbies". hva er det? Etter hva jeg så når jeg så på YT, er det å spinne rundt 3000 ganger før du skyter noen? eller å erte folk uten at de ser deg, for så å drepe? Have me right? Lenke til kommentar
Gene Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Det er egene servere hvor det bare er lov å snipe. Gjør det mye lettere å få gode snipefilmer for de som er virkelig god til det. De slipper å tenke på at noen kommer løpende med juggernaut og m16, og kan derfor ta seg god tid til å få til de vanskelige "skuddene". Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 K. Da får jeg heller spille på vanlige servere til fragfilm. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Er det folk som lager fragmovies med frags fra publicservere? Lenke til kommentar
Gene Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Sjekk ut noen av filmene til folka fra Optic. De fleste der har stort sett puplic-games. Man må jo spille mot "noobs" for å gjøre det skikkelig bra. Ikke mange som kan eie hardt mot jevngode motstandere. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hm, fragmovies i det aller fleste spill består jo at klipp fra matcher (pcwer/officials/mixer). Litt merkelig at COD fragmovies er fra public. Hadde man gitt ut en css/cs/bf2 fragmovie med publicfrag hadde man blitt ledd ut. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg tror det er snakk om konsollvideoer her. CoD4 CW-fragmovies på konsoll er kjedelige greier. Mye camping og singlekills. Lenke til kommentar
Gene Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Ja, snakk om konsoll. Syntes fragmovies er generelt kjedelig, men mener ikke konsoll skiller seg ut mye. Man får litt av hvert på de fleste platformer, så blir litt rart å dra alt under en kam. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Digger fragmovies jeg. Nye en: http://www.youtube.com/watch?v=wnQOzWYORt8 Jeg er ca aldri i CW, så må nesten bli av public. Med mindre jeg venter til jeg får bra mp crack på mw2 og kan spille det. men blir mye jobb å cheate mye.. (få opp console osv)eller venter til jeg får det til jul.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå