Majjan Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Nye bilder er lekket og kilden skal angivelig være utvikleren selv. Les mer Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hadde vært morro hvis det kom et Fallout MMO, elsker serien. Og har alltid sett for meg et apocalypse-aktig MMO. Blir spennende å følge med på dette.. Lenke til kommentar
warin Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 http://www.fallenearth.com/ er vel nesten Fallout 3 da Lenke til kommentar
moscito Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 fallout mmo har nesten endeløse muligheter, og at de er i gang lover bra. men grafikken så jo DÅRLIG ut (er jo i utvikling, men fordet) ser ut som noe fra før 2000 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Nå får du gi deg moscito. Fra før 2000 er så og ta i at man skulle tro du ikke hadde spilt gamle spill før. Dette ligger på WoW standarden så det tullet kan du ta med et annet sted. UFF!!! MMO spill lages litt dårligere for at det skal være mulig og spille det, ikke bare på den überbra pcen, men også på en dårligere laptop. Så sett deg litt inn i ting før du kommer med ting du helt åpenbart ikke har peiling på... Bort i fra personangrepet så ser dette veldig lovende ut. Jeg bare håper dette blir et bra spill som har godt queste system. Det legger hele grunnlaget for et mmo spill etter min mening. I tillegg er dette bildet ned skalert og opp lastet med en svak kvalitet på komprimeringen. Håper de gjør seg godt ferdig og leverer et bra produkt Endret 16. november 2009 av Refsa Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Refsa: blir litt feil å samanlikne med WoW-grafikk og meine at det er positivt... Syns sjølv at det var veldig dårleg grafikk, men hadde vore løye med eit PA-mmo Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg sammenligner med wow fordi det er en standard som viser at mmo ikke skal ha bra grafikk for og slå til. Som jeg også sier er bildet ned skalert og dårlig komprimert som også ødelegger kvaliteten. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 WoW er gammalt som ved og tre... så det hadde ikkje dårleg grafikk når det kom ut. Lenke til kommentar
Shagma Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) WoW har vel ikke noe dårligere grafikk i dag enn når det kom ut? Sammenlignet med andre spill i 2005, året wow ble gitt ut, så var de fleste spill mer tenkisk avanserte når det gjelder grafikken. MEN det hadde en ganske unik artistisk stil og den er fremdeles like bra/dårlig i dag som i 2005. Når det gjelder Fallout MMO så ser grafikken på de bildene fæl ut. Det ser hverken teknisk avansert ut og grafikken har heller ikke noen unik stil. Og Interplay som MMO-utvikler? Hvor mange vellykkede MMOer finnes det? Hvor stor er sjansene for at Interplay klarer å lage et kvalitets-MMO som mange nok vil spille? Endret 16. november 2009 av Shagma Lenke til kommentar
moscito Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 @refsa jeg mener det ser ut som anarchy online grafikken. og det kom ut i 2001. kanskje litt drøyt med før 2000, men ikke vilt mye bedre. men det er jo historien/gameplay som teller i mmo, spesielt fallout Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 La oss starte å dømme grafikken til et spill som kanskje er i pre alpha stage. Utifra bildene hadde jeg glatt testet ut dette spillet. Problemet er vel bare at Interplay har til gode å skaffe finansiering og hva har de å vise til innen spillutvikling de siste årene? Å kaste seg på MMO bølgen er nok ikke et sjakktrekk når man ser at selskaper med litt erfaring innen området feiler så hardt som de gjør(AO, Mythic). Hjernene bak det orginale Fallout er vel uansett spredt for alle vinder. Meget skeptisk. Og da åpenbart ikke pga screenshotsa. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Grafikken er jo ikke spesielt dårlig. Det er bare cartoonish textures, noe som egentlig er et smart trekk siden utviklerne slipper unna med at spillet ikke blir så tungt å kjøre og samtidig ser relativt bra ut. Nå til dags er vi altfor opptatt av pixel shaders og glossy overflater. Lenke til kommentar
probin Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 grafikken har ikke så mye å si i MMO.. men det på bilde der var skrekklig BAH Lenke til kommentar
Flack90 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 OM dette her stemmer, så vil jeg at det skal være som Borderlands med fps spilling og ikke det standard kamp systemet som er i mmo. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Som jeg også sier er bildet ned skalert og dårlig komprimert som også ødelegger kvaliteten. +1, har sett dette VELDIG mange ganger.... Vel, texturene ser riktig ut. Problemet ser ut til å være shaderne og svartnivået. Lenke til kommentar
Majjan Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Det må vel også legges til her at spillet sansynligvis er veeeeldig tidlig i utviklingen. Slik spillmotoren ser ut nå er nok på ingen måte representativt for hvordan det faktiske spillet vil se ut. Den grafiske finpussen er som regel noe av det aller siste utviklerne gjør i produksjonsprosessen. Lenke til kommentar
MasterShitBag Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Wow sin grafikk er jo blitt patcha, og oppdatert med lich king. Så wow har ikke den samme grafikken som den hadde for 5 år siden. Lenke til kommentar
christo123 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Å kaste seg på MMO bølgen er nok ikke et sjakktrekk når man ser at selskaper med litt erfaring innen området feiler så hardt som de gjør(AO, Mythic). Anarchy-Online startet kanskje ikke så bra, men er uten tvil noe av de beste MMO-spillene som finnes der ute. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Wow sin grafikk er jo blitt patcha, og oppdatert med lich king. Så wow har ikke den samme grafikken som den hadde for 5 år siden. Nei, litt artig og se runescape tendensene i Beta fasen til WoW... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg