V-by Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Er sladda det heter? Så dette bildet, og ser at det er sladda ved hendene til fyren, ser ut som de har sladdet bort håndjernene... hvorfor det? http://www.dagbladet.no/2009/11/16/nyheter.../mafia/9063659/ Jeg hadde skjønt det hvis det var ansiktet, men ikke hendene... Endret 16. november 2009 av V-by Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Det der så bare helt merkelig ut. Skjønner ikke helt hva vitsen skulle være jeg heller. Er det for å skjule at han er arrestert? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Hele artikkelen handler jo om at han er arrestert, så kan jo ikke være det. Og man ser jo at han bli fulgt av to maskerte politimenn, så hadde jo vert helt normalt og se håndjernene. med mindre det er pølsa si han holder i hånda... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Kanskje det er noen regler på det i Italia, hvis bildet er hentet fra italiensk media. Ser jo tydelig at han har på håndjern. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Et bilde til fra artikkelen, og der har de jo ikke sladda hendene hans. Det er jo en annen person og dette da.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Kanskje en tatovering eller lignende ? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Et bilde til fra artikkelen, og der har de jo ikke sladda hendene hans. Det er jo en annen person og dette da.. Er det Stoltenberg jeg skuer til venstre der? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Et bilde til fra artikkelen, og der har de jo ikke sladda hendene hans. Det er jo en annen person og dette da.. Er det Stoltenberg jeg skuer til venstre der? når du sier det ser det faktisk slik ut :o Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 I noen land er man nødt til å sladde håndjernene fordi det impliserer at tiltalte er skyldig, selv om rettssaken ikke har begynt / er ferdig. Virker som om Italia praktiserer dette. Tror Japan også gjør det. Lenke til kommentar
xypher606 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Buksesmekken er åpen! His .... is hanging out Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå