oleunder Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Noen som har en bra nettbutikk det går ann å kjøpe lysdioder. (Burde ikke være alt for dyrt). Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Det kan lønne seg å løpe ned til nærmeste Clas Ohlson forretning.. hvis den ikke ligger så altfor langt vekk da :wink: Det blir fort dyrt å bestille fra ELFA ettersom moms ikke er med i prisen i katalogen. Og frakten er litt dyr. Snakker av erfaring. Gå inn på http://www.clasohlson.no. Det er ikke så vanskelig å finne lysdiodene. Men utvalget er ikke særlig bra. Men det kan godt hende de har lysdiodene du trenger. Stk. pris er høy i forhold til ELFA (men husk det med moms og ikke minst frakt!) Clas Ohlson har forresten IKKE blå dioder Lenke til kommentar
EC Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Frakten er da ikke så fæl? 25 kroner på min siste bestilling. Du må bare be om å få "Consignment brev"... Lenke til kommentar
leifreve Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 hvordan bestiller dere fra elfa? de selger bare i pakninger med hundre stk. hvis du skal bare ha 1 skriver du 0,01 da? Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Quote: On 2002-01-29 18:23, leifreve skrev:hvordan bestiller dere fra elfa?de selger bare i pakninger med hundre stk.hvis du skal bare ha 1 skriver du 0,01 da? nei....de oppgir prisen pr. 100 stk. så bestiller du 1, så sender de 1 lysdiode, men d kan godt hende at du får 10 lysdioder for samme pris som 1 :razz: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Hvorfor ikke bare gå på classern?. Jeg har n¨å 4 lysdioder i fronten som viser vifte fart. Rød er AV Gul 10V Grønn 12V. Du tar en Rheo og et multimeter for og måle hva spenningen er nå du vrir på rheo`en. Syntes dette var gange kult jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå