Gå til innhold

Hvem eier månen?

V-by

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan skal noen greie å straffe deg når du er på månen?

Norge, USA eller noen andre land har jo ikke mulighet til å gjøre noe, uansett hva du finner på å gjøre på månen.

du må jo hjem en gang.. så rent teoretisk, og jeg sier dette for å unngå å bli angrepet, at du drar til månen med en du har lyst til å drepe, og tar livet av stakkarn der. altså blir en ikke straffet? samme lov gjelder jo der som her, når du kommer tilbake.

Og hvem har du tenkt til å drepe på månen? Er vel ikke så mange som bor der? :)

var ikke jeg som startet det med å drepe noen på månen, men rent teoretisk sett :)

Lenke til kommentar
Nesten irriterende at folk selger deler av månen til folk. Det papiret eller hva de får har vel ingen verdi. Det mest komiske er jo at de tror de faktisk gjør noe som kommer til å gjelde.

Det mest irriterende er at folk er dumme nok til å BETALE for en utprintet papirlapp, de likegjerne kunne laget selv i photoshop. Skremmer meg hva folk er villige til å faktisk betale penger for.

Lenke til kommentar

drar du opp på månen, tar med deg noen folk til å bygge hus osv, bo der og lage en millitærmakt, så er det jo ingen som kan ta over månen fra deg så lenge du styrer der oppe og dreper alle som prøver...da er det jo DU som har erobret og eier månen. Akkurat som hvis noen kriger for å ta over et land.....

Lenke til kommentar
drar du opp på månen, tar med deg noen folk til å bygge hus osv, bo der og lage en millitærmakt, så er det jo ingen som kan ta over månen fra deg så lenge du styrer der oppe og dreper alle som prøver...da er det jo DU som har erobret og eier månen. Akkurat som hvis noen kriger for å ta over et land.....

haha, sant nok, men det er ingen grunn til å krige om månen. Det er ingen natrurressurser der som vi vet om, altså ingen nøkkelfaktor for krig.

De får kose seg i evig vinter og konstant mørke.. høres gøy ut

Endret av Spinexel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...