glean Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Noen som veit om det er mulig å slå av nettet på iphone 3gs hadde vert sjekt i utlandet? Lenke til kommentar
larhog Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Noen som veit om det er mulig å slå av nettet på iphone 3gs hadde vert sjekt i utlandet? "flymodus"? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Noen som veit om det er mulig å slå av nettet på iphone 3gs hadde vert sjekt i utlandet? Du kan vel ikke slå av nettet på en grei måte så vidt jeg vet. Eneste metode er jo som nevnt over, at du kan sette den i "Flymodus", da stenger den all kommunikasjon med omverdnen. Du da ikke ringe\sende\motta sms osv. Så får du heller aktivere den igjen om du skal "hente" meldinger evt ringe. Men det enkleste er vel bare å la være og gå på internet når du er i utlandet, er det ikke? Lenke til kommentar
belenix Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Gå inn på Innstillinger >Generelt >Nettverk, der slår du av "Dataroaming". Lenke til kommentar
poolshot Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Noen som veit om det er mulig å slå av nettet på iphone 3gs hadde vert sjekt i utlandet? Du kan jo slå av dataroaming.. slår du også av telefonsvareren, har du full kontroll over kostnader i utlandet Lenke til kommentar
glean Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Takk for alle svar.. Lenke til kommentar
Diskusjonsmannen Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg skulle gjerne sett regninga til en kamerat av meg som ikke bryr seg om at det og bruke 3g internett koster. Og han bor i USA og Norge. Det må være store tall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå