stu80 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Har en bannet xbox, kjøpte meg en ny mw2 xbox i helga med 250 gb harddisk. Prøvde å sette over min gamle 20 gb disk for så recover gamertag, det funker ikke. Det går å ta recover gamertag når jeg har i den nye 250 gb disken, men da mister jeg alle savegames... Noen som har noen tips på hvordan jeg får til dette?, er alle savegame filene/ harddisken bannet også? Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg recovra gamertagen på den nye hdd`n, så flytta jeg over alt av savegames ifra den gamle hdd`n via memorycard! Alt av savegames fungerer, bortsett ifra forza 3, der jeg måtte begynne på nytt.. Lenke til kommentar
stu80 Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Huff, det var det jeg frykta... Må skaffe meg et memorycard da. Noen som vet hvor man får tak i det billig? Ikke spesielt fristende å begynne på forza på nytt når jeg var på level 40. Men det er vel straffa... Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Ring Microsoft og forklar situasjonen så sender de deg et "Harddisk transfer kit" i posten. Kittet består av en kabel for å koble til 250GB-disken og en DVD-plate som gjør jobben. Alt av DLC/saves og profiler flyttes over og lisenser migreres så alt blir klart til bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå