G Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Artikkel om svenske som ble drept av skadene etter påkjørsel ved dekkbytte langs veikanten: http://www.dagbladet.no/2009/11/15/nyheter...ulykke/9057278/ Det ser ut til at veiskulderen er mye bredere enn på de fleste norske veier også! Noe så jævlig ønsker jeg ingen å oppleve. Stakkars kone som var vitne til hendelsen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Ganske misvisende emnetittel.. Men ja, synd at det skjedde, stakkars kone. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Noe så jævlig ønsker jeg ingen å oppleve. Stakkars kone som var vitne til hendelsen. ja enig stakkars. man skal ikke føle seg utsatt når man driver å skifter dekk! idiot densjåføren som bare kommer der og kjører på en stakkars eldre mann. var jo høyst sannsynlig et uhell, men å lese sånt er irriterende. at folk klarer det i det hele tatt. ikke det at sjåføren har det så bra etter å ha drept et menneske. skyldfølelsen burde være straff nok når det er et uhell med mindre han råkjørte i 100 i 70 sone Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Sto bilen med lysene på? Hadde mannen på seg refleksvest e.l.? Omstendighetene er langt fra klare. Eller var det kanskje det at han holdt på så lenge med å skifte bildekk? Det hadde vel gått raskere om han bare hadde skiftet hele hjulet ... Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 I tillegg til spørsmålene han over stiller; hadde han satt ut varselstrekant? Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 strekningen ser veldig flat og fin ut med god sikt, så det kan ikke ha vært vanskelig å se mannen. med mindre det er en krapp sving rett bak kameraet, men kan ikke forestille meg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå