Gå til innhold

Hvordan koble Xbox til PC`en?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sikkert et dumt spørsmål, men hva kan du oppnå med og linke xbox og pc?

sende over musikk er vel det eneste?  :roll:

Bruker selvfølgelig pcen som en divx server/mp3/spill server som står i 3 etasje.. xboxen nede i kjellerstua står i hjemmekino anlegget og spiller av alt rett fra maskina :)

Lenke til kommentar

Hmm, kom akkurat på aten kan bruke boxen som download-stasjon.. Kjører Linux, lar boxen stå på over natte for å laste ned ting og tang, og overfører til PC om morgenen. Kewlt. er litt problematisk med vofte til 9700pro i PCen :/

Lenke til kommentar
Har testet med en krysset kabel og fikk det ikke til å funke.. fungerte fint med hub/switch.. noen som kan bekreftavkrefte at xboxen ikke fungerer med krysset kabel...?

Jeg kan bekrefte at det fungerer med krysset kabel. Sikker på at nettverksoppsettet til Xboxen er riktig?

Lenke til kommentar
offtopic: åssen er det emd støyen på en Xbox? Bråker den værre en ps2?

Er så lenge siden jeg har hørt en PS2 at jeg ikke kan sammenlikne den og Xbox. Selv syns jeg ikke Xboxen er spesielt støysvak, men langt i fra sjenerende. Det er imidlertid ikke noe problem å bytte vifta, så da kan du kverke lyden ganske bra.

Lenke til kommentar

Jeg får det ikke til.

fra nettverkskrtet, går en ledning til switchen, inn i uplinken, derfra går det kabler til adsl-modemet mitt, samt en annen PC. Så setter jeg TP ledningen i switchen, og så videre i xboxen. Når jeg da går inn på xboxen, finner ikke "connection". Er det noe innstillinger man må stille in? Isåfall hvor? ELler har jeg koblet feil? Setter meget stor pris på respons.

Lenke til kommentar
offtopic: åssen er det emd støyen på en Xbox? Bråker den værre en ps2?

den bråker ikke noe særlig, nei. det som vil lage lyd, er en 80mm vifte pluss den harddisken du setter i.

I min XBOX byttet jeg den stillegående 8gb segaten med en 80gb western. Da bråket den nesten like mye som den stasjonære pcen min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...