asad Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Må jeg kjøpe et nytt nettverkskort og en ukryseet TP kabel? Er det noen som har noe erfaring med dette? Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 For å få kontakt med Xboxen fra PC'en, så kobler du den til en switch eller hub (på samme måte som en PC), eller du bruker en krysset kabel mellom PCen og Xboxen. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Har testet med en krysset kabel og fikk det ikke til å funke.. fungerte fint med hub/switch.. noen som kan bekreftavkrefte at xboxen ikke fungerer med krysset kabel...? Lenke til kommentar
zipper Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 sikkert et dumt spørsmål, men hva kan du oppnå med og linke xbox og pc? sende over musikk er vel det eneste? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 sikkert et dumt spørsmål, men hva kan du oppnå med og linke xbox og pc? sende over musikk er vel det eneste? håh håh. man har selvfølgelig chippet box'en og sender over store mengder med spill, emulatorer og divx'er. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 sikkert et dumt spørsmål, men hva kan du oppnå med og linke xbox og pc? sende over musikk er vel det eneste? Bruker selvfølgelig pcen som en divx server/mp3/spill server som står i 3 etasje.. xboxen nede i kjellerstua står i hjemmekino anlegget og spiller av alt rett fra maskina Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Hmm, kom akkurat på aten kan bruke boxen som download-stasjon.. Kjører Linux, lar boxen stå på over natte for å laste ned ting og tang, og overfører til PC om morgenen. Kewlt. er litt problematisk med vofte til 9700pro i PCen :/ Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Har testet med en krysset kabel og fikk det ikke til å funke.. fungerte fint med hub/switch.. noen som kan bekreftavkrefte at xboxen ikke fungerer med krysset kabel...? Jeg kan bekrefte at det fungerer med krysset kabel. Sikker på at nettverksoppsettet til Xboxen er riktig? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 offtopic: åssen er det emd støyen på en Xbox? Bråker den værre en ps2? Vurderer å kjøpe meg en xbox, pg så hacke den, og kjøre linux osv på den, men da skal den være stillegående! Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 offtopic: åssen er det emd støyen på en Xbox? Bråker den værre en ps2? Er så lenge siden jeg har hørt en PS2 at jeg ikke kan sammenlikne den og Xbox. Selv syns jeg ikke Xboxen er spesielt støysvak, men langt i fra sjenerende. Det er imidlertid ikke noe problem å bytte vifta, så da kan du kverke lyden ganske bra. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Vel, sitter nå her med en liten stabel ferdimoddede xboxer og vil påstå det er farlig nært xbox-blasfemi å ikke koble xboxen opp i nettverk... DrE Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 offtopic: åssen er det emd støyen på en Xbox? Bråker den værre en ps2? den bråker ikke noe særlig, nei. det som vil lage lyd, er en 80mm vifte pluss den harddisken du setter i. Lenke til kommentar
asad Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 Hub/switch?På samme måte som en ADSL tilkobling?Jeg har en switch, fra den går det en kabel til adsl-modemet, skal jeg bare plugge inn en TP kabel til Xboxen? ( takker for svar hittil) Lenke til kommentar
asad Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 Må jeg kjøpe ett nytt nettverkskort for å få til dette? Lenke til kommentar
Corn Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Bare å plugge xboxen med en TP kabel til en hub/switch ja. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Det beste er å bruke hub/switch. Drit fett og se film på xbox!!! Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Er jo også kult å spille med andre over nettet Sjekk www.xbconnect.com Lenke til kommentar
asad Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg får det ikke til. fra nettverkskrtet, går en ledning til switchen, inn i uplinken, derfra går det kabler til adsl-modemet mitt, samt en annen PC. Så setter jeg TP ledningen i switchen, og så videre i xboxen. Når jeg da går inn på xboxen, finner ikke "connection". Er det noe innstillinger man må stille in? Isåfall hvor? ELler har jeg koblet feil? Setter meget stor pris på respons. Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 offtopic: åssen er det emd støyen på en Xbox? Bråker den værre en ps2? den bråker ikke noe særlig, nei. det som vil lage lyd, er en 80mm vifte pluss den harddisken du setter i. I min XBOX byttet jeg den stillegående 8gb segaten med en 80gb western. Da bråket den nesten like mye som den stasjonære pcen min. Lenke til kommentar
asad Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Åja, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå