Endrogaz Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hei. Jeg har mistet lade/usb kabelen min til min PSP GO, og jeg lurte på om noen vet om hvor jeg kan kan få tak i en ny en, uten å måtte bestille fra utlandet. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Bruker ikke disse en standard USB kabel? Finnes i de fleste elkjøp/expert/norske nettbutikker. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Er ikke standard USB i psp-go. Finner ikke noen som leverer multipurpose-kabelen, eller PSP GO AC adapteren i Norge. :-/ Ville ringt til telefon-numeret listet her: http://no.playstation.com/contact-us/ Mener å ha lest flere plasser at de har åpningstid mellom 18:00 og 21:00, men stod hvist ikke der. :-/ Lenke til kommentar
super_1990 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) her er en billig kopi fra kina som har gratis frakt, men vil ta en tid å få det, men den vil nok gjøre jobben Endret 22. november 2009 av super_1990 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå