pleiadene Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg vil ha meg en telekonverter som jeg skal bruke på mitt pentax k7 kamera,skal bruke konverteren i hovedsak på pentax 60-250 f4 objektivet har dere noen tips til hvilke konverter jeg kan bruke? Lenke til kommentar
acer290 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 sjekk med Fovi, på denne Fovi Lenke til kommentar
pleiadene Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Den har jeg sjekket ut for lenge siden,de på fovi sa at den aldri kommer/ikke blir lansert uansett,så da trenger jeg fremdeles tips:) Lenke til kommentar
Kaffilars Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg vil ha meg en telekonverter som jeg skal bruke på mitt pentax k7 kamera,skal bruke konverteren i hovedsak på pentax 60-250 f4 objektivet har dere noen tips til hvilke konverter jeg kan bruke? Hei. Du må prøve å få tak i denne. Tamron 1.4x Pz-AF MC4.. Pz utgåva gir deg SDM. Den er ikkje i produksjon lengre, men er å få tak i på E-bay eller andre sjapper innimellom. Alternativet er Pentax sin 1.7 AF adapter, også utgått. http://cgi.ebay.com/SMC-PENTAX-F-AF-1-7X-A...=item2ea1e2c1bb Denne gir også AF til manuelle objektiver. Har begge sjøl, og liker Tamron sin best, men 1.7x er raskere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå