ketle Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 WD TV Live HD http://www.audiovisuelt.no/artikler/wd_kla...v_live_hd/72561 eller XBox 360 Media senter? Det er spørsmålet. Jeg har havnet på en av disse. Formålet er å ha et mediasenter til streaming av film og musikk. Jeg har kablet nettverk hjemme. Kommer til å streame fra desktoppen min som har Windows 7 Home Prem. Er litt usikker på hvilke film codecs som støttes av Xbox? Fordelen med Xbox er muligheten til å spille DVD-plater og CD plater direkte (mer wife friendly. Prisemessig blir det omrtrent likt da jeg kan få kjøpt en brukt 360 Elite til ca 1000,- Noen anbefalinger/kommentarer for å gjøre valget mitt lettere? Lenke til kommentar
pine Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 WD TV Live er helt klart en mer userfriendly alternativ. Har enda ikke forsökt å spille en delt dvd rom, men kan forsöke en gang i kveld tenker jeg. Må bare finne en dvd plate med film på, har ikke mange av de Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Denne kategorien er for HTPC. Det er egen kat. for medieavspillere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå