Kiwiboy Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hei, jeg har internett, funker helt fint det. Men når jeg prøver å logge på World of Warcraft får jeg bare "Unnable To Connect"! Jeg bruker mac, så vet ikke en dritt om hva som er galt. Noen forslag hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Jeg fant et program som heter Proxifier og kom meg videre, men nå når jeg logger meg inn kommer det for opp "connecting" så hopper den raskt på "You have been disconnected from the server." Noen vet råd nå? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Du får prøve å finne deg et WoW-forum som kan hjelpe deg videre. Det tipset du kan prøve er å flushe DNS på maskinen din. bash-2.05a$ dscacheutil -flushcache Endret 16. november 2009 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Dersom det skjedde etter at du slo sammen din gamle account med battlenet account, så må du åpne en ekstra port dersom den ikke er åpen. Det står informasjon om dette på forumet på forums.wow-europe.com under Technical Support. Dersom det ikke er problemet så kan Blizzard sitt Technical Support team som poster i forumet sannsynligvis svare deg om du poster litt detaljert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå