IHS Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) CNN > House uncovered in Nazareth dating to the time of Jesus "Christians believe that Mary, the mother of Jesus, lived in Nazareth with her husband, Joseph. They believe Mary was in Nazareth when the angel Gabriel revealed that Mary would give birth to the son of God, a baby to be named Jesus. A number of burial caves that date to the early Roman period also were discovered close to the inhabited area during the excavations, the authority said. The discovery was made in the modern city of Nazareth during an excavation in advance of construction of the International Marian Center of Nazareth, which will illustrate the life of Mary. An association in Nazareth plans to conserve and display the home's remains in the center. It will be built next to the Church of the Annunciation, which stands on the spot where Catholics believe Mary once lived." Endret 21. desember 2009 av IHS Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Jula er nå litt hva man gjør det til også da. For meg og min familie er jula en familietid hvor man samles sammen hele familien en stund (vi bor litt spredt), vi spiser god mat, tenker ikke på stressende jobb og utdanning, etc. Gaveutveksling er det også, men det er noe vi alle synes er koselig og hyggelig. Gaver blir også gitt til venner om vi har avtalt at det er greit. Jul kan være koselig og avslappende om man ønsker det. Men ja, det er unødvendig mye kjøpepress i butikkene og slikt, men man har da egen vilje og viljestyrke? Lenke til kommentar
RWS Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Enig med deg Pivotal, det minner mye om min egen jul. Og som jeg har sagt før så handler det IKKE om hvor mange pakker du har fått, men hvor koselig vi har hatt de sammen. Det er lenge siden min kone og jeg bestemte oss for å la ungene ønske seg et par ordentlige ting isteden for en hel haug med forskjellige ting og det roet jule handelen en del... Det er mulig å få til. Jul er ikke bare en haug med pakker, men også kos og spill og gode filmer og god mat. Gleder meg til jul! Og mens jeg har DEG her ønsker jeg deg og dine en riktig god jul og et riktig godt nytt år!! Måtte det beste fra i år bli det verste i det neste!! Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Ville bare si god jul og godt nyttår til mine med og mot-debattanter her på religion, filosofi og livssyn. Håper dere får det fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå