storken Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Kom tilfeldigvis til å oppdage at nescafè gull og proteinpulver med sjokoladesmak var en veldig smakfull kombinasjon. 1-2 ts frysetørret kaffe per scoop (25 g) proteinpulver, serveres kald) Sikkert ikke den første som blander dette, men har ikke fått anbefalt eller hørt om dette før - test ut og si hva dere syns! Lenke til kommentar
Knife Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Har hørt om den netcafe trikset. Har selv ikke smakt det fordi shaken min smaker ikke så værst. Smakte fy og fiskekaker før, men har vendt meg til smaken. Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Dette smaker faktisk utrolig bra! Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Dette skal jeg definitivt prøve ut! Ikke at shaken smaker så ufattelig vondt, men jeg forbedrer gjerne. Det er altså filterkaffe som er teh shit? Lenke til kommentar
storken Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Dette skal jeg definitivt prøve ut! Ikke at shaken smaker så ufattelig vondt, men jeg forbedrer gjerne. Det er altså filterkaffe som er teh shit? Neineinei! xD Det er frysetørra kaffe du skal ha Sånn instant coffee ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå