larhog Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Trenger nytt skjermkort, da mitt gamle Gainward GeForce 6600GT 128MB GDDR3, pci-express kort har gått føyken, har kjørt SLI altså to tidligere, men har bare behov for ett nytt kort, som er minimum like bra.. Trenger sårt tips, Var vanskelig å skjønne hva jeg kan ta i bruk :S Pris 500 +/- ? Mer info? Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Ati 4670, burde holde i masseviss https://prisguiden.no/produkt/his-r...-1024-mb-101566 Lenke til kommentar
larhog Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 men jeg ser der at den har pci-express 2.0?? Forskjell der fra original pci-express? Lenke til kommentar
FWD Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Pcie 2.0 skjermkort er bakoverkompatible med pcie 1.0 (kan brukes i både pcie 2.0 og pcie 1.0 hovedkort), så det er ikke noe problem:-) Forskjellen på de to versjonene er at pci 2.0 har høyere båndbredde (tillater hurtigere overføring av data), men dette er ikke noe man i praksis vil merke noe forskjell på med dagens skjermkort (kanskje med unntak av de aller beste skjermkortene). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå