Multi-Task Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Jeg må først innlede med å si at jeg ikke har noe som helt kunnskap om dette feltet og derfor heller ikke forstår teknikken. Jeg har prøvd meg på litt garageband i det siste, og skulle prøve autotune (og da må jeg koble til en mic). Når jeg velger "monitor = on" kommer det er FRYKTELIG støy fra mikrofonen. Jeg har lite lyst å ødelegge mikrofonen min (en diktafon), så koblet fra umiddelbart. Hva er det jeg må tenke på her? Når jeg brukte den innebygde micen i maskinen skjedde det samme, men det forsvant etter litt, men det var et konstant bakgrunnsstøy. Håper på noen gode svar her Endret 16. november 2009 av Multi-Task Lenke til kommentar
Calamaris Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 på macen så er det en litt rar hertz frekvens på mic inngangen, jack-jack kabel og mikrofoner funker skjeldent bra med garage band, iMoovie osv:( Lenke til kommentar
Multi-Task Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Hm, koblet den til via USB, vet ikke om det betyr noe forskjell? Jeg så hvordan man kunne få til opptak osv på youtube, og de ser ikke ut til å ha problem med mic'en? Noen med løsninger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå