klaraT Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Eg er begynt å lure på å fare på folkehøgskule, å har sett både på Pasvik og Åsane, noken som har erfaringar? Lenke til kommentar
Hans_Hölzel Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Det kommer vel litt an på hva du er interessert i. Hvilken linje er det du ønsker å gå på? Lenke til kommentar
klaraT Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Det kommer vel litt an på hva du er interessert i. Hvilken linje er det du ønsker å gå på? ops, glømte å skrive det. Tenkte på hestelinja eg:) er nybegynner med hest visst det har noke å seie, har lyst til å bli veterinær så tenke det er posetivt å ha lært litt meir om hesta:) Lenke til kommentar
haarod Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Pasvik er jo noe helt annerledes enn resten av Norge da, så jeg hadde tittet nærmere på den Lenke til kommentar
klaraT Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Pasvik er jo noe helt annerledes enn resten av Norge da, så jeg hadde tittet nærmere på den jaa, det var derfor eg såg på den og, men det som trekke med åsane er jo at det "bare" er 3-4 tima med båt heim, altså viss eg ville kunne eg tatt en som er 45 min vekke, men den frista ikkje mykje, men pasvik virka veldig interessant og kosta et par tusen mindre og trur eg, hmm, vanskelig valg Lenke til kommentar
haarod Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg er der oppe nå, som grensejeger, og jeg kan love deg at du ikke vil angre. Midnattssol, mørketid, nordlys + mye mer Lenke til kommentar
xWeeNx Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Har ikke gått på Pasvik selv, men hadde et søskenbarn som gikk Jakt & Fiske linja, han er veldig fornøyd med året sitt der. Jeg besøkte han også en gang, og det virka som en fin skole. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå