Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Interiør styling til diverse biler

Delmonte

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg lurte på om noen hadde noen gode stylingtips for interiøret i bilen:)?

Finnes det nettsider der du f.eks. kan kjøpe trekk til dashbord o.l. for å gjøre den litt finere på innsiden?

Sider der du kan kjøpe ting som Neonlys, girkule, sigarett-tenner, sete trekk, CD-spiller... Hva som helst, uten at det blir for harry?:p

Takker for svar

PS: Hvor bra er det egentlig med Universal- lambodører? Er de vanskeligere å få på en om du kjøper dem spesillt til din modell?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Jeg lurte på om noen hadde noen gode stylingtips for interiøret i bilen:)?

Finnes det nettsider der du f.eks. kan kjøpe trekk til dashbord o.l. for å gjøre den litt finere på innsiden?

Sider der du kan kjøpe ting som Neonlys, girkule, sigarett-tenner, sete trekk, CD-spiller... Hva som helst, uten at det blir for harry?:p

Takker for svar

PS: Hvor bra er det egentlig med Universal- lambodører? Er de vanskeligere å få på en om du kjøper dem spesillt til din modell?

det blir litt vanskelig å gi noen gode tips eller internettsider når du ikke skriver åssen bil du skal ha det til:) men personelig synnes jeg stereo er noe som både pynter opp og skaper liv i bilen, det fins og som du sier masse trekk til seter og dører og dash osv men det blir ofte slitt og blir stygt. Jeg hadde kjøpt noen neonlys, høyttalere, trekt om seter og dører og satt på litt jalla, girkule, rattskinn, dingel i speilen osv.:D utroolig mye du kan gjøre da, bare dytt inn alt

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ditt merke har vel en "tuner" som leverer diverse smakfullt utstyr å ha i interiøret.

Audi, VW, Skoda og Seat har f.eks Oettinger og ABT

MB har Lorinser

BMW har Ac-Schnitzler (Skrevet riktig?)

Prøv å finn en slik tuner til ditt merke, og du vil finne mye pent med riktig passform!

Husk også at det finnes utrolig mange kule orginaldeler også ;)

Endret av Rs125
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...