Delmonte Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hei, Jeg lurte på om noen hadde noen gode stylingtips for interiøret i bilen:)? Finnes det nettsider der du f.eks. kan kjøpe trekk til dashbord o.l. for å gjøre den litt finere på innsiden? Sider der du kan kjøpe ting som Neonlys, girkule, sigarett-tenner, sete trekk, CD-spiller... Hva som helst, uten at det blir for harry? Takker for svar PS: Hvor bra er det egentlig med Universal- lambodører? Er de vanskeligere å få på en om du kjøper dem spesillt til din modell? Lenke til kommentar
Calamaris Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hei,Jeg lurte på om noen hadde noen gode stylingtips for interiøret i bilen:)? Finnes det nettsider der du f.eks. kan kjøpe trekk til dashbord o.l. for å gjøre den litt finere på innsiden? Sider der du kan kjøpe ting som Neonlys, girkule, sigarett-tenner, sete trekk, CD-spiller... Hva som helst, uten at det blir for harry? Takker for svar PS: Hvor bra er det egentlig med Universal- lambodører? Er de vanskeligere å få på en om du kjøper dem spesillt til din modell? det blir litt vanskelig å gi noen gode tips eller internettsider når du ikke skriver åssen bil du skal ha det til:) men personelig synnes jeg stereo er noe som både pynter opp og skaper liv i bilen, det fins og som du sier masse trekk til seter og dører og dash osv men det blir ofte slitt og blir stygt. Jeg hadde kjøpt noen neonlys, høyttalere, trekt om seter og dører og satt på litt jalla, girkule, rattskinn, dingel i speilen osv. utroolig mye du kan gjøre da, bare dytt inn alt Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Felgimport har en del smakfull styling fra Momo til interiøret Ratt, gearkule, matter, pedaler og skulderputer er jo en hit Ellers så kan du få på noen ganske fine setetrekk uten at det må koste en formue! Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Men nå må du huske at du må til trangsynet (bt) viss du skal bytte ut det store da(seter og sånt). Ellers girkule, ratt/-trekk, setetrekk, pedaler er mulig. Om du har biltema i nærheten kan du sjekke der. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Ditt merke har vel en "tuner" som leverer diverse smakfullt utstyr å ha i interiøret. Audi, VW, Skoda og Seat har f.eks Oettinger og ABT MB har Lorinser BMW har Ac-Schnitzler (Skrevet riktig?) Prøv å finn en slik tuner til ditt merke, og du vil finne mye pent med riktig passform! Husk også at det finnes utrolig mange kule orginaldeler også Endret 9. desember 2009 av Rs125 Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Bra tråd. Selv har jeg tenkt på setetrekk i bilens ytre farger (sølv/svart) - men er usikker på det. Har bytta ut girkula med en plain crom kule, og bytta til Pioneer-spiller. Bare det gjorde en del. Har også vurdert nytt ratt og pedaler Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) www.bsbildeler.no/ og www.streetdesign.no/ er to nettsider med styling. Endret 10. desember 2009 av mx1000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå