sivmaria Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg vet ikke om jeg poster dette på riktig sted, men prøver nå allikevel. Hvordan får jeg hjemmesiden min aktiv når jeg har leid domene hos Active24? Hadde regnet med at dette skulle være plankekjøring så snart jeg var ferdig med å designe siden min, men den gang ei. Jeg er helt grønn på sånne ting, og kan ikke "fagspråket". Så dersom du ønsker å hjelpe, så vær så snill og forklar det sånn som de gjør i " ... for Dummies"-bøkene På forhånd takk!! Lenke til kommentar
duckers Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Du er nok i helt feil forum her ja. (men vet ikke hva som er riktig plass ) Har du tenkt til å benytte egen server? Eller skal du ha en "full-pakke" fra Active24? Du kan jo ta en titt på denne guiden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=587769 og se om du blir noe klokere. Lenke til kommentar
smk Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Du er nok i helt feil forum her ja. (men vet ikke hva som er riktig plass ) Har du tenkt til å benytte egen server? Eller skal du ha en "full-pakke" fra Active24? Du kan jo ta en titt på denne guiden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=587769 og se om du blir noe klokere. Tusen takk, men jeg er redd at jeg ikke ble noe klokere. Jeg kommer til å bruke server-plass hos Active24. Lenke til kommentar
Stiansjakk Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 du trenger ikke å kjøpa server og stressa så mye.. viss du har kjøpt domene, finner du bare en webpakke på nette der de lar deg kjøpe med at du kan shifte nameserver, som for eks Hostm2.com, så kan du shifte nameserveren på domenen oss active24, til nameserveren til hostm2.com. så får du webpakken fra hostm2.com. viss du har kjøpt webpakke + domene oss active24 ska du ikke få sånt problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå