Gå til innhold

2012 Dommedag hey!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Nå tror jeg ikke akkurat at dette er oppspinn fra PR-kåte indianere, men en profeti fra en gammel inkakultur... eller var det aztekerne? :hmm: Uansett tror jeg ikke de kunne se for seg hvilken effekt dette ville få for pissredde internettbrukere som ved hjelp av ymse filmer gjør de enda mer redde for dommedag.

Dødskontrakten skrev jeg under på den dagen jeg ble født, så om det skjer ved hjelp av dommedag eller ei, driter jeg i og tror at dette bare er paranoia skapt av internett ;)

Lenke til kommentar

Blir jo spennende å se om denne "Doom"day virkelig kommer til å skje, har lest og hørt litt om disse maya indianerne og de skal vist ha vært noen av de smarteste matematikerne vi har hatt og når de har laget en kalender som går utover et par tusen år, og når den slutter 21.12.2012 fordi den ikke går opp rent matematisk kan man jo begynne å lure. En annen grunn til at jorda muligens går under er jo at kina feirer hundre år i 2012, så hvis ikke jordskorpa smelter ved en eller annen grunn så klarer sikkert kineserne å gjøre det med atomvåpen.

:thumbup:

Lenke til kommentar

Hei!

 

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...