Roadrunner94 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) hei. jeg skal kjøpe meg et nytt kabinett for bedre kjøling, og har funnet meg et kabinett som jeg lurer om mitt hovedkort passer i samt skruholdplasseringen. cooler master HAF922: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=461645 hovedkort: M945G Endret 16. november 2009 av BMWfan15 Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Du oppgir ikke linker, og jeg orker ikke søke det frem selv, men dette er enkelt nok å sjekke selv: Det er en formfaktor standard som både hovedkort og kabinetter bruker slik at du kan vite hva som garantert passer sammen. 95% av det som selges nå er ATX, så det er nok det du har, men sjekk likevel for sikkerhets skyld. Det skal stå rimelig åpent i beskrivelsen av begge. Det finnes også AT (gammel gammel type som er ganske utgått), BTX (som aldri slo ann, men kan finnes her og der), og de diverse mini-atx og micro-atx for minimaskiner, men det er som regel åpenlyst i slike tilfeller at de ikke vil fungere med normal størrelse hovedkort. obs: mange kabinetter støtter flere standarder. Det er ikke uvanig at ATX kabinetter støtter andre hovedkort også, spesiellt de som er bare forminskede versjoner siden det bare trengs et par ekstra skruehull i panelet for at de skal kunne passe inn. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå