FinnTK Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Har problemer med at laptopen er når jeg surfer med Iexplorer8. Har sjekket at jeg ikke har noe virus eller andre ting. Kan det være krypteringen på det trådløse som sinker den? Har WPA/WPA2 kryptering. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 du beskriver vel ikke direkte problemet men.. hva er maskinenes spesifikasjoner... da spesielt RAM og CPU ellers kan det nevnes at IE ikke direkte er noen rask browser... Lenke til kommentar
FinnTK Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Sorry, var litt klønete spurt. Den er generelt treg, ekstra treg når kona bruker farmville on facebook! HP Compaq 6715b AMD Turion 64 X2 TL-58 1024 MB/120 GB 15,4" WXGA DVD+/-RW DL WXP Pro bærbar PC (GB836ET) Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) ikke rart det går tregt... den sulter jo på RAM... du har en OK 2 kjerners AMD CPU, men du har jo ikke mer RAM en det vista må ha... har sett vista kjøre 1GB RAM før... sirup.. vista bruker mellom 700-1100MB med RAM ALENE og uten RAM har du liten mulighet til å kjøre andre programmer... en browser bruker jo fort 100-200MB RAM også, men siden du ikke har dette ledig vil maskinen heller "sloss" med seg selv om å finne RAM... blir som å finne en ledig parkering på et travelt storsenter på en lørdag.. det tar tid.. løsningen på problemet her er å kjøpe mer RAM og dytte i selv.. Endret 17. november 2009 av vesleengen Lenke til kommentar
FinnTK Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Det var det jeg mistenkte, men det var greit å få det bekreftet! Tusen takk for hjelpen!! :-) Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) da er det enten å leve med det, kjøpe ny maskin, eller bruke spenn på et 2GB RAM sett... Endret 18. november 2009 av vesleengen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå