rottweiler Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hei.jeg lurer på og skafe xbox live,man kan jo bruke visa kort så jeg kunne låne dette av pappa,men jeg lurer på når jeg skal regestrere meg så står det at første gang så betaler man ikke noe,at man får en månde gratis,men lurer på neste månde da om det blir automatisk trekt penger fra visa korte til pappa? eller er det sån at når denne enne månden er brukt opp så må jeg fylle ut visa korte pappa igjen? Lenke til kommentar
rottweiler Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 er det noe som har peiling? trenger sårt svar nå har så lyst til og spille inatt:D Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Om xboxen er ny følger det med en måned gratis live, så du trenger ikke å skrive inn noe visa nr i første omgang. Det eneste du trenger å gjøre er å lage en ny xbox live bruker på xboxen og så trykke på at du vil ha en måned live gold (husker ikke helt hvordan det var men er ikke så vanskelig å finne). Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Når du lager din første live konto, så ikke legg inn noe kontoinfo, velg å gjøre det senere, og fortsett. Du vil da se at du får en mnd gratis når du er ferdig med registreringen... Når den måneden er brukt, så kan du bruke visa for å fornye. Det som er dumt med visa til live, er at de automatisk trekker igjen når perioden du har betalt for går ut, eneste måte å stoppe dette på, er å RINGE til icrosoft norge. Det er også veldig dyrt å kjøpe live på denne måten, det er mye billigere å kjøpe et år live på qxl Lenke til kommentar
rottweiler Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 xboxen er ikke ny desvere,men jeg må legge inn visa står uansett:( Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Kan ikke anbefale å bruke visa til å betale for live/ms points, jeg var dum nokk til å gjøre det med lokke tilbuddet 10kr for en mnd gold live. Ikke mulig å slå av automatisk trekk selv om xbox.com FAQ sier at det er mulig, den aktuelle siden som FAQen referer til finnes ikke bare en som som tillatter å føre opp ett nytt visa kort som skal brukes isteden for. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Du kan faktisk skru av automatiskt trekk på xbox.com hjemmesiden, logg inn på din side og gå på "Min konto" så ser du; "Medlemskapsnivå" Sluttdato: 28.11.2009 Abonnementet ditt utløper om 12 dager. Forny det nå! "Slå på(av) automatisk fornyelse for å få best utbytte av LIVE" <--- Endret 16. november 2009 av geedoo Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 xboxen er ikke ny desvere,men jeg må legge inn visa står uansett:( Nei, da gjør du noe feil... Du skal IKKE kjøpe live gold når du joiner live, men holde deg til silver, når du kommer et stykke inn i registreringen da, så får du beskjed om at du får 1mnd gold gratis... Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hei.jeg lurer på og skafe xbox live,man kan jo bruke visa kort så jeg kunne låne dette av pappa,men jeg lurer på når jeg skal regestrere meg så står det at første gang så betaler man ikke noe,at man får en månde gratis,men lurer på neste månde da om det blir automatisk trekt penger fra visa korte til pappa? eller er det sån at når denne enne månden er brukt opp så må jeg fylle ut visa korte pappa igjen? kjøp heller live på qxl.no for 339kr for 13 mnd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå