sxxxe83 Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 The application failed to initialize properly (0xc0000005) click OK to terminate the application.. det er meldingen jeg får når jeg skal inn på internett... har kjørt virus scan med nav2003 nyeste virus def.. noen som har vært borti samme problem og kanskje har en løsning på dette?? Mvh Torgeir Lenke til kommentar
sammy70 Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Vet ikke hvilken versjon du har, men du kan jo prøve og oppdatere fra windows update og se om det retter seg da.. :-? Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. At folk ikke lærer? Lenke til kommentar
maedox Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Vet ikke hvilken versjon du har, men du kan jo prøve og oppdatere fra windows update og se om det retter seg da.. :-? Windows-update uten Internet Explorer? Neppe! Har du installert noe tvilsomt eller noe du ikke er sikker på er til å stole på i d siste? I så fall, avinstaller d og se om d hjelper. Hvis ikke må du nok prøve å reinstallere Internet Explorer. Har du d ikke på CD, pleier d å ligge på CDene som følger med mange av PC-magasinene. I verste fall legge inn windows på nytt. Prøv eventuelt Opera. Lenke til kommentar
sammy70 Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Windows-update uten Internet Explorer? Neppe! For en tid tilbake fungerte ikke explorer hos meg, men kom alikevel inn på windows update.. Bare til opplysning.. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå