mfb Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Har en xbox 360 med 256 mb lagring. byttet den mot en ps2 med 5 spill Er xbox arcade med 256 mb lagring dårligere med tanke på ytelse i forhold til de xbox'ene som f.eks har 250gigabyte lagring? får jeg også spilt på nettet (xbox live), når jeg kun har 256 mb lagring? og sist: skal kjøpe nytt spill. har allerede mirrors edge, assasins cread, gta4, skate 1 og 2, og fifa og cod2 modern warfare. er det noen andre spill som anbefales som er underholdende, man kan spille lenge og som er kult? Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Har en xbox 360 med 256 mb lagring. byttet den mot en ps2 med 5 spill Er xbox arcade med 256 mb lagring dårligere med tanke på ytelse i forhold til de xbox'ene som f.eks har 250gigabyte lagring? får jeg også spilt på nettet (xbox live), når jeg kun har 256 mb lagring? og sist: skal kjøpe nytt spill. har allerede mirrors edge, assasins cread, gta4, skate 1 og 2, og fifa og cod2 modern warfare. er det noen andre spill som anbefales som er underholdende, man kan spille lenge og som er kult? Jeg tror du kan kjøpe harddisk til xboxen. Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Er vel kun lagringsplassen til arcaden som gjør den "mindre kraftig", jeg har sjøl en arcade (har hatt premium tidligere) - hw forskjellen er kun lagringskapasiteten så vidt jeg vet. Du får spillt på nett uten problem. Fordelen med å ha mye lagring, er at du kan laste ned demoer, trailere, minispill (BF 1943, Trials HD etc.) og mye mer fra XBL. Når du bare har 256mb flashminne, er det kun savegames du får plass til. For min del, er bl.a Forza 3 det som gjør xboxen til en vinner ;-) Kjøp det, og spill på nett, så skjønner du hvorfor! ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå