Illyria Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hei! Har sett overalt på nette etter en løsning men ingenting ser ut til å virke. Problemet er det at jeg har to ps3 som begge skal spille modern warfare 2 online. Men dette ser ikke ut til å gå. Når den ene logges på PSN logger den andre ut. Har prøvd å kjøre den ene på kabel og den andre på trådløst, Satt opp statisk ip adresse, men det fungerer fortsatt ikke. Er det noen som kan hjelpe meg. Router - Linksys WRT54G Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Tipper dette har med NAT å gjøre. Dine to ps3'er får offisielt den samme adresse; dvs adresse til ADSL eller kabelmodemet ditt. Sikkert noen sperrer hos sony som ikke tillater to accounter med samme IP adresse. Lenke til kommentar
Illyria Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Men da må det vel gå ann å gi de forskjellige ip adresser? Eller er det den levrandøren gir oss? Thnx Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg vet at det er mulig, jeg tok med PS3 til en venn før helgen, og da spilte vi sammen online. Spilte MW2. Det gjennom samme router/trådløst nett. Dessverre kan jeg ikke hjelpe deg, jeg vet bare at det går an. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Når den ene logges på PSN logger den andre ut. Jeg regner med at det er to forskjellige PSN kontoer vi snakker om her. Typisk så får man bare en public IP-adresse av ISP'en sin, og den adressen er det (som regel) routeren/modemet som får. Hvilken leverandør av internett har du ?? Lenke til kommentar
Illyria Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Ja det er to forskjellige ps3 og user accounter. Har Canal Digital:/ Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 en kompis av meg var på "LAN" i helga, hvor de var 3stk med hver sin ps3 og tv hos en av dem, det gikk visst fint det, spilte ihvertfall med dem på nettet jeg.. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg også har prøvd det samme. I starten virket det men så kuttet det ut etter vert, sånn som du forklarte. Jeg begynner å tro at det kan vere at linja mi ikke er stor nok. vet ikke hvor stor linje du har. Lenke til kommentar
Illyria Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 har 20mb inn og 6mb ut. Så det burde holde. Jævlig irriterende har prøvd alt jeg kan komme på..kanskje det er rutern som er litt jævlig for den har vært litt ustabil med pcer i det siste også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå