Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problem med ny driver på Nvidia 8600M GT

Anbefalte innlegg

Innstallerte nettopp nyaste driver på laptopen min, ein Compal IFL 90+ frå Multicom.

Etter restart kan eg berre køyre 4-bit fargar, har ingen mogleigheit til å endre det, alt er bare AIDS.

Eg kan ikkje åpne Nvidia Control Panel fordi "Versjonskonflik. Det kan hende at problemet løses hvis skjermdriverne installeres på nytt.".

Eg hadde akkurat samme problem forrige gang eg prøvde å oppdatere driverane for nokre månedar sidan, har brukt gamle drivarar sidan da. Før eg reinstallerte XP for nokre månedar sidan hadde eg driverar som fungerte fint.

Edit: Prøvde akkurat å installere dei gamle drivarane igjen. No fungerar pcen som normalt, men eg har da gamle driverar igjen. Passar dårleg når eg vurderar å begynne å spille AoC igjen.

Nokon som veit kva problemet kan vere, evt. hvilken driver som fungerar?

Endret av HValder
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært borti noe lignende, etter at du har lagret driveren på pcen din (dvs pakket den ut) avslutter du innstalasjonsprossesen og går til mappen der du lagret den.

Fjern Physx innstalasjonsprogrammet / mappa (legg den på skrivebordet og innstaller etter du har lagt inn skjermdriveren) og prøv på nytt og se om du kan få fullført driverinnstalasjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...