Gå til innhold

Film: Musikkvideo: "Nullstress - Festen Vår"

Anbefalte innlegg

Hola! Har jobbet litt med musikkvideo tidligere og stort sett vært fotograf og hatt ansvar for lys, men dette er min første video hvor jeg har regissert fotodelen, vært fotograf og gjort mesteparten av lyssettingen samt postproduksjon med klipp og fargekorrigering. Låta er veeeldig så som så, og videoen er laget for moroskyld for noen kompiser "som bare mekka en raplåt". I idéfasen lagde vi temaet "harry fest på låven".

Videoen er filmet i låven min hvor vi satt opp en location med høyballer, og vi fikk leid masse lys til en billig penge. Vi brukte også dolly på skinner, og alt er filmet med Sony EX-1. På "biljakt"-scenen satt vi stativet nedi en ryggsekk som hang på magen til artisten, og gaffateipet hele riggen fast til kroppen hans :p

Så, hadde vært kult med litt respons på videoen om noen har lyst til å komme med noen kritiske ord :)

http://vimeo.com/7419174

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig bra kvalitet på videoen, ser veldig profesjonell ut. God lyssetting og etterarbeid. God variasjon med tanke på konseptet.

Konseptet er ekstremt "hip-hop" hvor det er filmet en fest, og that's it, men sånn er vel dagens musikkvideoer.

Eneste jeg synes var litt sært, var høygaffelen mot halsen og hvor lenge det varte. Du så at han ikke klarte å holde skuespilleransiktet oppe helt. Så litt dumt ut. :p

Sangen var hinsides møkk (imo), men det er vel ikke din feil. :)

Han som laga beaten har akkurat satt seg ned med FL-studio ellerno, og har ikke peiling på harmonier eller det å lage beats. :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...