Gjest Guest_anonym_* Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hei, når sant skal sies, så har jeg et lite problem med meg selv. Det startet for ikke så veldig lenge siden da jeg først ble sammen med typen min. Jeg er en ekstremt bekymret og tenkende person, og klarte nesten å overbevise meg selv om at han hvert øyeblikk skulle forlate meg. Jeg kom opp med forskjellige måter på hvordan, og hva som var grunnen, og kom plutselig på at, JA, selvfølgelig, han er homofil. Jeg begynte å lete etter tegn, helt uten videre og som ikke en gang trengte å bety noe som helst, men som hadde helt mening i mitt hode. Jeg har lagt tanken på akkurat det bak meg nå, men den ligger å lurer av og til. Dette har resultert i at jeg er blitt redd for homofili. Jeg liker ikke tanken på det. Jeg har aldri vært homofob hele mitt liv, og har alltid hvert veldig tolerant, og sett på homofili som en naturlig ting. Men nå i det siste så har dette snudd egentlig litt mot min egen vilje. Jeg har tenkt på det mer og mer, og har til og med blitt så redd av og til at jeg kan tenke slike absurde tanker som at "egentlig er alle menn homofil" eller at, "verden er i gang med en evolusjon, hvor alle menn snur fil". og hver dag ser jeg fler og fler homofile. Jeg VET at det er sykt. Men noen som vet hvordan jeg kan komme ut av tankesystemet mitt? På TROSS av dette, så vil jeg også spørre et spørsmål, er det bare meg meg, eller er det fler homofile menn enn lesbiske kvinner her i verden? Jeg hører så kjeldent om lesber, og jeg kjenner ganske få, men når det gjelder homofile, så vet jeg om og kjenner ekstremt mange. Jeg håper de som leser dette og er homofil/lesbisk ikke føler seg "angrepet" på noen måte, for det var ikke meningen. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Jeg tipper det skyldes en overfokusering på homofile menn i media i de senere år. Gjennomsnittet er sikkert relativt likt. Endret 15. november 2009 av MrLee Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 En halv side med artig informasjon for å spørre om et lite spørsmål artig!. Har absolutt ikke peil noe statistikk selv, men regner med noen kommer med det, for da slipper jeg! Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_* Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 En halv side med artig informasjon for å spørre om et lite spørsmål artig!. Har absolutt ikke peil noe statistikk selv, men regner med noen kommer med det, for da slipper jeg! Jeg skrev ikke alt det for bare å spørre om det ene spørsmålet. Jeg spurte også et spørsmål om noen kunne hjelpe meg å se fornuft! og derfor kom jeg med informasjon som kanskje var nyttig i å motta slik hjelp. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Se der, ja. Det var et lite spørsmål mot slutten også. Hva med å la livet gå sin gang og ikke tenke så mye på det? Lenke til kommentar
DMN Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 og hvor mange kvinner er biseksuelle? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg tipper det skyldes en overfokusering på homofile menn i media i de senere år. Gjennomsnittet er sikkert relativt likt. Det er nok mye derfor, ja. Hadde overrasket meg veldig om det faktisk viste seg å være en sterk overvekt av homofile menn. Nå kan det jo hende at trådstarter tror det nettopp fordi hun frykter homofile menn så innmari. Hadde hun vært like opptatt av å passe seg for lesbiske kvinner, hadde det sikkert virket som de var "over alt" også. Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_* Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg tipper det skyldes en overfokusering på homofile menn i media i de senere år. Gjennomsnittet er sikkert relativt likt. Det er nok mye derfor, ja. Hadde overrasket meg veldig om det faktisk viste seg å være en sterk overvekt av homofile menn. Nå kan det jo hende at trådstarter tror det nettopp fordi hun frykter homofile menn så innmari. Hadde hun vært like opptatt av å passe seg for lesbiske kvinner, hadde det sikkert virket som de var "over alt" også. Jeg er FRYKTER ikke homofile menn. Jeg er ikke redd for at de skal gå rundt som zombier å spise meg. Og ja du har helt sikkert rett i at hvis jeg tenkte de samme tankene rundt lesbiske så hadde de virket i overtall. Men dette følte jeg til og med før jeg hadde disse tankene. Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_* Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Se der, ja. Det var et lite spørsmål mot slutten også. Hva med å la livet gå sin gang og ikke tenke så mye på det? Det er desverre ikke alltid like lett. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg er FRYKTER ikke homofile menn. Jeg er ikke redd for at de skal gå rundt som zombier å spise meg. Og ja du har helt sikkert rett i at hvis jeg tenkte de samme tankene rundt lesbiske så hadde de virket i overtall. Men dette følte jeg til og med før jeg hadde disse tankene. Jeg tror du skjønner hva jeg mener, om du bare tenker etter litt. Du skriver du er redd for homofili og "Jeg har tenkt på det mer og mer, og har til og med blitt så redd av og til at jeg kan tenke slike absurde tanker som at "egentlig er alle menn homofil" eller at, "verden er i gang med en evolusjon, hvor alle menn snur fil". og hver dag ser jeg fler og fler homofile." Med andre ord: Du er redd, og det er, som du vet, en veldig irrasjonell frykt. Det virker jo mest som om dette kommer av at du er redd for å miste kjæresten din, og at denne homofilifrykten kanskje mest av alt er helt tilfeldig. Det du må jobbe med, er å bli trygg på deg selv og på at du er god nok for kjæresten din. Da vil jeg tro det blir lettere for deg å slappe av i forholdet, og kunne stole på at han ikke forlater deg for hvilken som helt liten tullegrunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg