Gå til innhold

Skrive under kundekontrakt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden det fins en lignende tråd slenger jeg inn et spørsmål selv. Spm 1: Er det absolutt nødvendig å ha en skriftlig avtale når en part skal utføre en tjeneste for et annet selskap. Selskapet som skal utføre tjenesten er et enkeltpersonforetak og selskapet som skal utføres for er et aksjeselskap.

 

Hvordan bør avtalen se ut, den bør være så kort som mulig, eller så enkel som mulig. Hvilke punkter er viktige å ha med?

Lenke til kommentar

Fax/scanning->e-post er vel raskeste mulighet. Men da burde begge parter skrive under på både sin orginale (som blir sendt) og den de mottar (som burde sendes på ny) Da vil begge ha 3 kopier; en hvor kun de selv har signert, en hvor signatur fra andre part er printet ut og med egen signatur og til slutt en der begge har signert (printet)

 

Litt tungvint, men dette vil ikke ta lange tiden og da kan ingen påstå noe forfalskning (sånn jeg ser det..)

 

Databamse: Spørs litt hvor offisielt dette er. Men hva som skal gjøres av hvem og for hvem og avtalt pris (evt med avtale hvis prisen blir høyere, fremgangsmåte)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...