the_basher Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hvordan skal begge parter skrive under en kundekontrakt, hvis man ikke kan møtes face to face? Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Siden det fins en lignende tråd slenger jeg inn et spørsmål selv. Spm 1: Er det absolutt nødvendig å ha en skriftlig avtale når en part skal utføre en tjeneste for et annet selskap. Selskapet som skal utføre tjenesten er et enkeltpersonforetak og selskapet som skal utføres for er et aksjeselskap. Hvordan bør avtalen se ut, den bør være så kort som mulig, eller så enkel som mulig. Hvilke punkter er viktige å ha med? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Fax/scanning->e-post er vel raskeste mulighet. Men da burde begge parter skrive under på både sin orginale (som blir sendt) og den de mottar (som burde sendes på ny) Da vil begge ha 3 kopier; en hvor kun de selv har signert, en hvor signatur fra andre part er printet ut og med egen signatur og til slutt en der begge har signert (printet) Litt tungvint, men dette vil ikke ta lange tiden og da kan ingen påstå noe forfalskning (sånn jeg ser det..) Databamse: Spørs litt hvor offisielt dette er. Men hva som skal gjøres av hvem og for hvem og avtalt pris (evt med avtale hvis prisen blir høyere, fremgangsmåte) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå