boffeeen Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Da var tiden kommet for andre og siste obligatoriske oppgave innen ex. fac. Sist gang skjønte jeg en del, nå skjønner jeg tilnærmet ikke noe. Men dersom noen som er flinke kan hjelpe meg med disse, så skal jeg nok klare resten på egenhånd. 1: Skal jeg rett og slett fylle ut der det står spørsmålstegn? 2: Her finner jeg lite hjelp i både boka og på google. 3: Det er jo ingen Q i noen av antagelsene? 4: Ser dette riktig ut? Jeg sitter med boka forran meg og prøver meg på hver oversettelse, men skjønner like lite hver gang. Endret 16. november 2009 av xBoffen Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Bump. Evig takknemlighet til de som hjelper meg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Si meg, hvilket fag er dette? Det finnes en haug med forskjellige ex-fac (det avhenger nemlig av hva du studerer). Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Filosofi. (Jeg antok at selve logikkinnholdet var det samme ) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Slettes ikke. Min ex. fac. er mekanisk fysikk. Overhodet ingenting logikk der. Eller, alt er logisk, men logikk i seg selv er ikke pensum. Har aldri sett tegnene der før, nemlig. Derfor jeg stussa. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Det gjør det vel hakket vanskeligere å få hjelp da ja! Kan trøste meg med at jeg er rimelig sikker på at jeg har forstått nok av oppgaven til å i hvert fall få godkjent, men skulle jo gjerne ha få skjønnt de oppgavene jeg har vanskeligheter med litt bedre. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hva studerer du? Og hvor? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Filosofi i Oslo. Endret 16. november 2009 av xBoffen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå