Erav Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Når kommer Jennifer's body på kino? finner den ingen steder på noen kinoer i norge. Noen som veit når og hvor den kommer? http://www.filmweb.no/kino/article216756.ece http://www.imdb.com/title/tt1131734/ Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hvis Filmweb ikke vet det betyr det at distributøren (Twentieth Century Fox Norway) ikke vet det selv ennå. Man får vel smøre seg med tålmodighet enn så lenge Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Sendte en mail til Trondheim kino for en stund siden, dette fikk jeg til svar: "Grunnen til at Jennifers Body ikke lengre står på vår kommerliste er at filmen ikke blir satt opp på kinoer i Norge. Og dermed har vi ikke noen mulighet til å ha den i vårt program. Filmen har ikke fått noen norsk distributør for kinovisninger." Lenke til kommentar
......... Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Den er vel egentlig ikke noe verdt å se heller. Bare for informere:P Den er ikke så bra! Lenke til kommentar
Erav Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Den er vel egentlig ikke noe verdt å se heller. Bare for informere:P Den er ikke så bra! Jeg skal vel strengt tatt se den pga Megan Fox Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Syns ikke den var noe særlig jeg heller.. Lenke til kommentar
......... Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Den er vel egentlig ikke noe verdt å se heller. Bare for informere:P Den er ikke så bra! Jeg skal vel strengt tatt se den pga Megan Fox Same here:D Endret 20. november 2009 av ......... Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Har streamet den allerede, men er keen på å se den på kino også pga crapkvalitet. Og Foxy Megan;d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå