Bolivar Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hei, har kjøpt denne bærbare Pc'en og vil oppgradere... http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?Retu...amp;plid=108671 Og vil dette slette alt som er på dataen? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Du kan oppgradere på 2 måter. 1. Du kan installere det oppå Vista. Noe som skriver over systemfilene dine, og flytter programfilene over i en annen mappe på dataen din. Tror de fleste programmene fungerer etterpå. Mine Dokumenter/Min Musikk/Mine Bilder/ allt inne i /*brukernavn*/ -mappen din blir urørt. 2. Du kan formatere, og installere Win7 rent. Noe som sletter ALT på partisjonen du hadde Vista på. Jeg hadde valgt alternativ #2. Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Men eg må no få Windows 7 fra en plass? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Tror det her er riktig plass å fikse dette om du er kvalifisert til å oppgradere gratis Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Kupongkode? Kvar står den? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hmm... kanskje her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå