Tomtruck Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 ja, jeg har kjøpt meg ps3 nå, og er kjempe fornøyd:PIkke noe å klage på altså! Takk for gode råd :D Grattis med godt valg! Og skaff deg disse fantastiske titlene neste år; Mass Effect 2, Halo Reach, Crackdown 2 og ikke minst Alan Wake. Da blir du fornøyd Hater fanboys som ikke takler att andre har andre preferanser og her har vi også en som er morsom som lister opp 360/PC eksklusiver og hvis trådstarter har PC så får han iallefall noen av de spilla der. Du skjønte ikke denne nei ? Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Fikk nettoå høre av en venn av meg som fikk RROD. Han ska kjøpe seg ps3. han var fanboy av x360. hehe jeg bare ler 2 kompisen min som har fått RROD Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Fikk nettoå høre av en venn av meg som fikk RROD. Han ska kjøpe seg ps3. han var fanboy av x360. hehe jeg bare ler 2 kompisen min som har fått RROD jaja, eg har 2 xboxer, og ingen av dem har vært på reprasjon, men PS3en min har, eg og ler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Trådstarter har både tatt valget og kjøpt seg ny konsoll, og da har nok denne tråden utspilt sin rolle. Dermed tar jeg og stenger tråden. Skulle trådstarter lure på noe mer eller annet, er det bare til å opprette nye tråder. Reaksjoner på moderering taes som alltid via PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg