_tHokA_ Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Har lest litt rundt på nettet, og her på forumet om kvaliteten på kabler. Men jeg trenger et greit svar. Er det egentlig forskjell på kabler? Jeg har kjøpt meg ny forsterker til anlegget mitt og skal koble på xbox360, tv, optisk lyd fra tv og litt diverse. Så da lurer jeg på om det er forskjell på HDMI kabler, og optiske kabler? Så er det bare å kjøpe noe billig på clas/biltema, eller burde jeg gå for noe bedre? Avstanden mellom bluray spiller, forsterker, tv og xboxen er maks 1meter. Alt står ved siden av hverandre Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 det er ingen forskjell på billige kontra dyre HDMI kabler.. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 det er ingen forskjell på billige kontra dyre HDMI kabler.. Takk. Hvor selger de billige, og gode kabler da? Utennom claa Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 biltema, claas, tror teknikk magasinet har noe.. eller så har du noen nettbutikker som har bra pris.. burde ikke koste over 150-200kr for 2m Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå