RogueAlien Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Hei! Jeg har en nokså gammel maskin nå og prøver å spille Dragon Age Origins men det går ikke så bra. Det eneste jeg kan se som et problem er prosessoren for den kan bli litt varm. Jeg har derimot ikke hatt dette problemet med så mange andre spill, feks Borderlands går fint, men enkelte spill har en tendens til å dette i ytelse ganske fort. Temperaturen nå var oppe i 60-70 grader når jeg nettopp hadde spillt en bitte liten stund. Det begynner altså bra de første sekundene eller minuttene i spillet men kort etter begynner alt å hakke som f. Jeg er i gang med å kjøpe deler til en ny maskin men inntil da trenger jeg kanskje en ny kjøler for prosessoren som ikke koster stort men er bra. Noen tips? Hardware: Asus P5ND2 SE socket 775 Intel Pentium D 3.0GHz Dual-Core Geil 2x1GB Dual-Channel Gainward GeForce 9800 GT 1GB Jeg ser på Prisguide.no at det er mange billige vifter men kanskje noen har tips om hvilken som er ok? Prisguide.no - vifter Denne kanskje? Thermaltake Blue Orb II Når jeg tenker meg om så burde det kanskje være en vifte jeg også kan bruke den i den nye maskinen etterhvert. Og det er nemlig socket 1366. Så jeg så på denne Thermaltake V1AX Endret 15. november 2009 av RogueAlien Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Det ble Xigmatek Dark Knight-S1283 for både 775 og 1366 ++. Håper den er bra. Edit: Stryk den. Det ble i stedet en Zalman CNPS10X Extreme. Endret 16. november 2009 av RogueAlien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå