WheelMan Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 '68 Charger R/T her, mens vi er inne på klassikere Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Poenget er jo ikkje kva du kan få for pengane men, kva du vil ha for pengane. Personleg kunne eg tenkt meg ein 1969 Dodge Charger, kunne sikkert fått mykje anna dandy for pengane, men det er den eg har lyst på. Det er forståelig. Det er tross alt en bil som har, i mangel av et bedre ord, tilstedeværelse. Dette er bare en kjip, halvkjapp E-klasse. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor denne bilen er noe å bli så begeistret for. Hadde dne kostet 150, og kanskje til og med 200 store, så hadde jeg vært med på notene. Men 400? No way in hell. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Nok av folk som vil ha ein "überstyla" Impreza med neon, alt for stor spoiler, kapper som gjer det umogleg å køyre over humpar osv. Bilvalg er vel heller sjeldent begrunna av fornuft. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Dette er bare en kjip, halvkjapp E-klasse. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor denne bilen er noe å bli så begeistret for. Hadde dne kostet 150, og kanskje til og med 200 store, så hadde jeg vært med på notene. Men 400? No way in hell. Det er din mening. Jeg kunne gjerne betalt 400k for en sånn, hvis det var det som måtte til for at den skulle blitt min. Endret 21. november 2009 av member-101642 Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 den er ABSOLUTT noe å være begeistret for, men den blir kunstig dyr når man importerer til norge. I tyskland står prisen mer iforhold til hva du får. Husk slagvolum, vekt OG effekt dreper denne bilen. Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Kraftmonster??? hehe, veier vel nesten 2 tonn, og har bare 320hk.... ok Kan ikke tenke meg at den veier mye mer enn min 300, som veier 1600 inkl. 75kg fører. Kjenner godt de ca 180hk der... 1 Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) "kraftmonster" er et relativt begrep. I denne sammenhengen vil det være naturlig for meg å sammenlikne med de andre motoralternativene du fikk i w124 karosseriet, samt hva du fikk i f.eks w201 osv. I den grommeste 201 altså med cosworth motor 2,3 og 2,5 16 hadde 2,5 ca 200hk hvis jeg husker riktig. Da vil v8ern med over 50% mer effekt og sikkert enda mer moment kunne regnes som rimlig kraftig. dobbelt så mange sylindere hjelper jo også Endret 25. november 2009 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå